Firma » Reklama
Wtorki dla seniorów
Wartość bonów uzależniona jest od kwoty wydanej na zakupy i wynosi od 5 do 25 złotych. To kolejna taka akcja we Wrocławiu skierowana do seniorów.
W marcu, w Parku Handlowym Magnolia, w ramach Dni Seniora organizowanych przez sklep MegaSenior, wszyscy seniorzy mogli skorzystać z darmowych badań, zapoznać się z ofertą Centrum TelOpieki a także zaczerpnąć wiedzy na temat Nordic Walking.
Inicjatywa firmy Carrefour, rozpoczęta 11 mają 2010 roku, wpisuje się w politykę odpowiedzialnego biznesu i stanowi jeden z przejawów zaangażowania w problemy dotyczące osób starszych. Carrefour od wielu lat wspiera seniorów - m.in. wspomagał działania stowarzyszenia „Mali Bracia Ubogich”, które przeciwdziała izolacji i wyobcowaniu społecznemu osób starszych, a także stara się łamać stereotypy na temat starości. Oprócz pomocy finansowej, firma Carrefour organizowała też w swoich sklepach wystawy mające na celu zwrócenie uwagi opinii publicznej na problemy seniorów oraz zachęcenie do podejmowania działań na rzecz poprawy jakości ich życia.
Nadesłał:
Agencja Praktycy.com
|
Banki centralne rynków wschodzących stoją na rozdrożu
Grudniowa Magia bonusów w Grupie Murapol z pulą lokali z rabatami o wartości nawet 139 tys. zł
Sukces polskiej technologii. BikeID z cyfrowym znakowaniem rowerów wygrywa konkurs w Berlinie
Komentarze (0)