Zdrowie » Uroda
Wszystkie kształty piękna w Porcie Łódź
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Kształtowanie kształtów
Każdy z nas chce pięknie wyglądać, bez względu na płeć, wiek, figurę. Nie każdy jednak potrafi wybrać takie ubrania 
 i dodatki, które podkreślą atuty sylwetki i zatuszują jej wady. A przecież odpowiednio dobrana sukienka czy bluzka może zdziałać cuda.  
- Zdradzimy naszym klientom tajemnicę kształtów. Wiele osób nie wie, jakim jest kształtem, dlatego razem z grupą stylistów, którym przewodniczyć będzie Ewelina Rydzyńska, podpowiemy jak znaleźć swój kształt. Po tej diagnozie przyjdzie czas na modową receptę, czyli porady dotyczące ubrań i dodatków, idealnych dla danej sylwetki. Cel jest jeden – wyglądać pięknie, czuć się zmysłowo i podkreślać swoją kobiecość lub męskość, bez względu na kształt - mówi Emilia Lange-Cichocka, menadżer działu marketingu Portu Łódź.
Pani Jabłko i Pan Gruszka
Na niezwykle kształtne porady stylistów, m.in. Eweliny Rydzyńskiej, Port Łódź zaprasza w każdy weekend od 
 8 czerwca do 28 lipca. W trakcie spotkań, które odbędą się 
 w Atrium przy sklepie IKEA, zostaną zaprezentowane stylizacje dzienne, sportowe i wieczorowe dla każdej sylwetki. Na klientów Portu Łódź czekają również indywidualne konsultacje stylistów oraz propozycje dotyczące urody 
 i dbania o figurę.  
- Przygotowaliśmy bardzo dużo atrakcji, dlatego naszą akcję: Wszystkie kształty piękna podzieliliśmy na 4 etapy. Pierwsze dwa weekendy poświęcimy jabłkom, 22 i 23 oraz 29 i 30 czerwca zapraszamy przede wszystkim panie o figurze kieliszka. Lipiec rozpoczniemy od porad dla gruszek, a finałowe dwa tygodnie naszej akcji poświęcimy klepsydrom. Męskie kształty będą omawiane co tydzień – dodaje Emilia Lange-Cichocka, menadżer działu marketingu Portu Łódź.
Kształt swojej sylwetki można sprawdzić bezpośrednio 
 w Porcie Łódź lub dzięki specjalnej aplikacji dostępnej na stronie internetowej www.portlodz.pl.  
Dodatkowo Port Łódź przygotował jeszcze jedną niespodziankę dla swoich klientek. W trakcie akcji „Odkryj jakim kształtem jesteś” zostaną wybrane cztery kobiety (każda będzie reprezentować jeden kształt), które jesienią wezmą udział w kampanii billboardowej Portu Łódź.
| Nadesłał:
            Maria Szwed | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)