Zdrowie » Dziecko
Wspólna promocja marek Akuku! i Hellena
Akcja jest realizowana w wybranych sklepach kanału tradycyjnego i nowoczesnego z wykorzystaniem dedykowanych, konfekcjonowanych standów z produktami obu marek. W puli do rozdania znalazło się niemal 60 tysięcy pluszaków.
Akuku! to jedyna polska marka żelków z obniżoną o 30% zawartością cukrów i aż 20% zawartością soku owocowego w składzie. W akcji promocyjnej bierze udział 6 smaków żelków: Akuku! Zdrowocki, Akuku! Wąż-Paje, Akuku! Kwaśne Miski, Akuku! Charakterne Miśki, Akuku! Te nadziane Owocki, Akuku! Te nadziane Pyszczki oraz dwa smaki galaretek marki Hellena: Hellena Oranżada Galaretka Czerwona i Hellena Oranżada Galaretka Biała.
Promocja została przygotowana i zaplanowana wewnętrznie przez dział Marketingu Colian. Kreacje na potrzeby akcji zaprojektowała agencja 3 M Projekt. Wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications.
Regulamin akcji promocyjnej jest dostępny na www.colian.com.
Nadesłał:
KMC
|
Ile mieszkań sprzedali deweloperzy w 3 kw. 2025
80 lat emocji! Jubileuszowa wystawa Teatru Muzycznego w Łodzi
Credit Agricole w czołówce rankingu banków Newsweeka
Pokolenie Z chce działać na rzecz cyrkularności
KLASYKA W NOWOCZESNYM WYDANIU. W TEATRZE PINOKIO W ŁODZI RUSZYŁY PRÓBY DO SPEKTAKLU „PEER GYNT”
Komentarze (0)