Firma » Biznes
Wojewodzic wybrał ImPress PR
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Zadaniem agencji jest realizacja strategii komunikacyjnej dla poszczególnych linii produktowych oraz samych produktów kolekcji jesienno-zimowych i wiosenno-letnich. Agencja zajmie się również szeroko rozumianymi relacjami z mediami oraz bieżącym doradztwem w zakresie strategii komunikacyjnej na poziomie produktowym.
Prowadzone działania mają ugruntować obecność marki Wojewodzic jako jednego z najbardziej cenionych polskich producentów wysokiej jakości torebek i galanterii skórzanej. 
Firma Wojewodzic istnieje na rynku od 1996 r. W jej ofercie znajduje się obecnie ponad 100 modeli torebek damskich, szytych z wysokiej jakości skór włoskich i oferowanych w wielu wariantach kolorystycznych. Sieć dystrybucji firmy liczy ponad 80 placówek na terenie całego kraju.     
    	
 
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)