Firma » Reklama
Wojciech Malec w about ad
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Wraz z jego przyjściem do agencji, "grupa mentorów about ad" powiększyła się o kolejną osobę z ogromnym doświadczeniu zawodowym. W swoim dorobku ma on już kilka spektakularnych osiągnięć. W branży reklamowej znany jest przede wszystkim z ogromnej kreatywności popartej strategicznym myśleniem. Wojciech Malec jest absolwentem Uniwersytetu im. A. Mickiewicza oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Z branżą reklamową związany jest od 1999 roku. Ostatnio pełnił funkcję dyrektora kreatywnego w jednej z poznańskich agencji reklamowych typu full service. W swojej karierze pracował także jako senior copywriter w sieciowych agencjach reklamowych.
Na swoim koncie posiada kilka nagród i wyróżnień zdobytych w krajowych konkursach reklamowych. Pracował m.in. dla takich marek, jak: Żubr, Tyskie, Saga, Lipton, Knorr, Nivea, Dax Cosmetics, Herlitz, Raben, Citroen, Renault, Dr Oetker, Wirtualna Polska, Żabka, Intermarche, Ikea, Kupiec Poznański, Biofarm, Pfizer, Jelfa, Polfarma, Herbapol Lublin, Open Finance, Kredyt Bank, One2One, TP SA, Sphinx, Veroni Mineral, PoloCola, Nescafe.
Od 2005 roku zajmuje się także pracą dydaktyczną - prowadzi wykłady i ćwiczenia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
W agencji reklamowej about ad Wojciech Malec objął stanowisko Creative Director. Do jego obowiązków będzie należało nadzorowanie wszelkich działań kreatywnych prowadzonych przez agencję.
"Cieszymy się bardzo, że udało się nam porozumieć z Wojtkiem. Od kilku lat skutecznie i konsekwentnie budujemy profesjonalny zespół, który doceniają nasi Klienci. Zespół to nie tylko doświadczeni jego członkowie, ale i zgrany kolektyw. Wojtek pasuje nam idealnie. Wierzę, że przy jego pomocy uda nam się już niedługo pokazać nową jakość w polskiej reklamie" – mówi Maciej Bielaczyk, prezes agencji about ad.
Więcej informacji o agencji reklamowej about ad na stronie: www.aboutad.pl
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)