Firma » Biznes
Woda mineralna w marketingu sieciowym Agrabla
Dynamicznie rozwijająca się w Polsce i na świecie branża marketingu sieciowego doczekała się firmy otwartej na wiele produktów. Firmą tą jest Agrabla sp. z o.o., gdzie praktycznie każdy z dobrym produktem, może wejść ze swoją ofertą do sieci marketingowej.
W ostatnich dniach firma ta nawiazała z producentem uzdrowiskowej wody mineralnej Lądeka Zdrój. Oznacza to, że od tego czasu partnerzy mogą kwalifikować zakup wody mineralnej jako zakupy w marketingu sieciowym.
To poszerzenie oferty zaowocowało pozytywnym oddźwiękiem wśród partnerów, którzy zasugerowali aby woda uzdrowiskowa została wprowadzona także do programu partnerskieg, co też w najbliższym czasie zostanie uczynione.
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)