Dom » Budownictwo
WIŚNIOWSKI w kampanii telewizyjnej
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Od kwietnia w popularnych kanałach telewizyjnych obejrzeć można dwie odsłony reklam marki WIŚNIOWSKI. Są to 30-sekundowy spot oraz billboard sponsorski wyświetlany po określonych programach.
Spoty reklamowe prezentują główne idee, jakimi firma WIŚNIOWSKI kieruje się w produkcji bram, drzwi i ogrodzeń. To przede wszystkim dbałość o detale oraz projektowanie z myślą o użytkownikach.
- W reklamie kładziemy szczególny nacisk na dopracowanie produktów w każdym szczególe, na jakość i komfort wynikające z wyboru naszej oferty. Ponieważ bramy, drzwi i ogrodzenia WIŚNIOWSKI są ukoronowaniem każdej inwestycji – mówi Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI.
Spot reklamowy obejrzeć można również na kanale marki WIŚNIOWSKI w serwisie Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=Cfsg4Mt2Ycs
WIŚNIOWSKI (PRESS BOX)
www.wisniowski.pl

Branża budowlana nie boi się wakacji. 35 proc. firm prognozuje większe przychody
Nowoczesne wnętrze z nutą natury – dlaczego warto postawić na tynki ozdobne?
Jesteśmy od usług - Komfort rozwija kompleksową ofertę projektowania i montażu
Satysfakcja nie ma końca - nowa odsłona kampanii AI od marki Komfort
Komentarze (0)