Firma » Finanse
Wiosna w Sygma Bonus - nowi partnerzy i oferty w programie lojalnościowym i rabatowym Sygma Banku
Jeden z największych wydawców kart kredytowych w Polsce rozwija  swój program lojalnościowy oraz rabatowy – Sygma  Bonus. Klienci banku  posiadający jego karty kredytowe mogą w ramach tego programu korzystać  ze zniżek i rabatów oraz zdobywać punkty za płatności dokonywane kartami  kredytowymi. Punkty z kolei mogą zostać wymienione na atrakcyjne  nagrody. W gronie partnerów programu rabatowego znajdują się m.in. tak  uznane marki jak WITTCHEN , RTV EURO AGD, drogerie Dayli, Kakadu,  Merlin.pl, Answear.com, Monnari, czy Empik School. Pełna lista partnerów  obejmuje łącznie ponad 40 marek, a liczba punktów handlowych, w których  można uzyskać rabat przy płatności kartą kredytową Sygma Banku, to bez  mała 2 000 placówek w całym kraju. 
Bank regularnie  przygotowuje akcje specjalne dla użytkowników programu Sygma Bonus. Do  końca kwietnia klienci mogą korzystać z rabatów przygotowanych wspólnie z  12 partnerami programu, wśród których znalazły się m.in. sieć odzieżowa  KappAhl, perfumeria Douglas.pl,  Komputronik, drogerie Dayli, Martes  Sport, czy Kakadu. Klienci banku mogą również uzyskać 1 000 pkt. w  programie lojalnościowym płacąc kartą kredytową w kwietniu  w sklepie  internetowym RTV EURO  AGD, a przy okazji zakupów w sklepach sieci Żabka  i Freshmarket zyskują  podwójną liczbę punktów. W katalogu  programu  pojawiła się  nowa kategoria nagród  – vouchery zakupowe od Telepizzy,  Dayli, Answear.com, WITTCHEN oraz Merlin.pl. „Ilość nowości w programie  Sygma Bonus powoduje, że staje się on coraz bardziej masowy, a klienci  mają wybór ofert w postaci rabatów i zniżek oraz promocyjnych punktów.  Oparcie programu Sygma Bonus o kart kredytowe Sygma Banku – jednego z  największych ich wydawców w Polsce – powoduje, że obecność w programie  staje się atrakcyjna nie tylko dla naszych klientów, ale również dla  partnerów biznesowych – sieci handlowych. Stąd kolejni nowi partnerzy  oraz nowe wspólne akcje.” – mówi Iwona Mizdra, kierownik ds. programów  partnerskich Sygma Bonus. 
W kwietniu 2015 r. do programu Sygma  Bonus dołączyli nowi partnerzy rabatowi – sklep internetowy Dekoria.pl  oraz sieć pizzerii Pizza Dominium. Bank planuje pozyskanie kolejnych  partnerów do programu oraz wprowadzenie nowych form komunikacji  pozwalających na łatwe uzyskiwanie zniżek przez klientów. Jak twierdzą w  Sygma Banku, duży portfel kart kredytowych oraz naturalne dla klientów  poszukiwanie najlepszych ofert zakupowych powodują, że program Sygma  Bonus staje się coraz bardziej atrakcyjny dla partnerów banku –  mniejszych i większych sieci handlowych. „W Sygma Bonus po prostu się  jest. Wystarczy zostać klientem banku i dzięki posiadaniu karty  kredytowej mamy automatyczny dostęp do programu, bez konieczności  podawania po raz kolejny swoich danych, logowania się do innej platformy  niż bankowa, czy wreszcie – wyrabiania innej nowej karty, typowej dla  pozostałych programów na rynku. Automatyzm, wygoda i duża ilość znanych  partnerów to cechy na pewno wyróżniające program Sygma Bonus. Będziemy  go rozwijać, pracując zarówno nad ofertami z obecnymi partnerami, jak i  zapraszając do współpracy kolejnych partnerów biznesowych, z którymi  wspólnie dotrzemy do klientów.” – mówi Artur Gaj, zarządzający  programami lojalnościowymi i komunikacją w Sygma Banku.
Dodatkowe informacje o programie Sygma Bonus na stronie www.sygmabonus.pl  oraz na portalu społecznościowym Facebook www.facebook.com/SygmaBonus  .
Sygma Bank więcej informacji ( PRESS BOX)    
    	
 
                     
                 Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?
						Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?			 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			
Komentarze (0)