Moda » Odzież
Wiosenno-letnia kolekcja koncentratów do płukania E Perfume Style
Po jesienno - zimowym sezonie, w którym nosiłyśmy cięższe zapachy, nadeszła wiosna, która może rozkwitać świeżymi aromatami w Twojej szafie. Intensywny i długotrwały zapach E Perfume Style to propozycja mieszanek orzeźwiających woni, dzięki którym przez cały dzień Twoje ubrania będą pachniały, jak wiosenne powietrze i sprawią, że każda kreacja będzie rodem ze światowych wybiegów.
Wiosenno-letnie E Perfume Style składa się z trzech wyjątkowych wariantów zapachowych:
· Love (główne nuty zapachowe: malina, czarna porzeczka, jabłko, fiołek, truskawka, lilia, nuty drzewne, ambra, piżmo)
· Paradise (główne nuty zapachowe: róża, pomarańcza, głóg, czarna porzeczka, białe i wodne kwiaty, bez, zielone kwiaty, brzoskwinia)
· Glamour (główne nuty zapachowe: cytrusy, czarna porzeczka, ananas, konwalia, geranium, karmel, paczula, wanilia)
Dzięki E Perfume Style lekki zapach wiosny, będzie unosił się na Twoich ubraniach przez cały dzień. Orzeźwiające nuty wprowadzą Cię w doskonały nastrój i pomogą się poczuć jak w kreacji od najsławniejszych kreatorów mody.
Produkty dostępne są w opakowaniach 1L i 2L
Rekomendowana przez producenta cena detaliczna: 1 L w cenie 6,99 zł, 2 L w cenie 11,99 zł
Dostępny w: całej Polsce
Wiosenną kolekcję zapachów E Perfume Style zaprojektował międzynarodowy dom perfumeryjny Seven.
Więcej informacji:
Anna Koper
agencja 21
ul. Brukselska 44a lok. 4
03-973 Warszawa
tel. +48 22 511 13 85
fax. +48 22 511 13 87
e-mail: anna.koper@agencja21.pl
| Nadesłał:
            agencja21 | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)