Firma » Reklama
Wiosenne Porządki w Chacie Polskiej
Już 21 marca ruszyła kolejna akcja promocyjna w sieci sklepów Chata Polska. Tym razem ze względu na wiosenne porządki promowane są marki środków czystości, takich jak: Cif, Domestos, Gold Drop, Jan Niezbędny czy E.
Konsumenci, którzy w okresie od 21 marca 2011 r. do 10 kwietnia 2011 r. dokonają zakupów w sieci sklepów Chata Polska, w wysokości minimum 20 zł, mają szansę wygrać vouchery do ekskluzywnego salonu SPA Hotel Szablewski w Środzie Wielkopolskiej. Dla wyróżnionych konkursowiczów przewidziano dodatkowe nagrody w postaci zestawów kosmetyków C-thru oraz Dove.
W sms’owym zgłoszeniu wystarczy napisać jak spędza się czas wolny po wiosennych porządkach. Najciekawsze propozycje zostaną wyłonione podczas posiedzenia jury i nagrodzone. Promocja skierowana jest przede wszystkim do kobiet robiących zakupy w sieci sklepów Chata Polska. Konkurs komunikowany będzie poprzez materiały POS w sklepach oraz na stronie www.chatapolska.pl.
Za organizację promocji, kreację materiałów promocyjnych oraz koordynację przebiegu konkursu odpowiada agencja marketingu bezpośredniego i relacyjnego LoboSystem.
| Nadesłał:
            LOBOSYSTEM | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)