Gospodarka » Opakowania
Wino w puszkach od Ball Packaging Europe podbija brytyjski rynek
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Białą i czerwoną wersję „Dzikiego Pelikana” można kupić w smukłych puszkach typu slim o pojemności 200 ml. Aluminiowe opakowania wyróżniają się eleganckim matowym lakierem oraz kolorowym kluczykiem. Na puszkach widnieje znak „Protected Quality” („Chroniona Jakość”), który świadczy o tym, że opakowanie spełnia wypracowane przez firmę Ball najwyższe standardy przechowywania wina. Wyprodukowana z myślą o winie puszka zapobiega jakiemukolwiek kontaktowi napoju ze światłem i tlenem – opakowanie posiada wyjątkowo cienkie ścianki, które wewnątrz pokryte są specjalnym lakierem, a zamknięcie puszki zapewnia całkowitą szczelność. Puszki do wina od firmy Ball gwarantują najwyższą jakość przechowywania trunku, co jest szczególnie ważne w przypadku win klasy premium.
Producent win Wild Pelican wyjaśnia, że wprowadzenie produktów w puszkach umożliwia dopasowanie marki do aktywnego stylu życia współczesnych młodych konsumentów. Wina w puszkach to także optymalne rozwiązanie dla konsumentów, dla których otwarcie standardowej, dużej butelki wina wiąże się ze zmarnowaniem części zawartości, gdyż jak wiemy po otwarciu jakość wina pozostaje na wysokim poziomie przez krótki okres czasu. Dlatego konsument nie zorientowany na większą jednorazową konsumpcję np. z racji prowadzenia jednoosobowego gospodarstwa domowego czy po prostu nie preferujący spożywania znacznych ilości wina, zmuszony jest wylać część trunku. Dzięki puszce kupujący otrzymuje ilość idealnie dopasowaną do swoich potrzeb zarówno konsumpcyjnych jak i finansowych. Bo kto powiedział, że dobre wino pije się tylko z butelki z korkiem?
| Nadesłał:
            po@qaconsulting.pl | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)