Rozrywka » Rozrywka
William Lawson’s wyróżniony przez IWSR
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
International Wine & Spirit Research
IWSR, czyli International Wine & Spirit Research to jedno z najbardziej popularnych oraz wiarygodnych źródeł badań i analiz światowych rynków win, alkoholi mocnych oraz kategorii RTD. Firma regularnie dostarcza danych o obecnej sytuacji rynkowej oraz przewidywanych kierunkach jej rozwoju – zarówno w kontekście krótko-, jak i długoterminowych trendów. Wyniki badań IWSR są zawsze ważną wskazówką dla producentów czy dystrybutorów najpopularniejszych marek alkoholowych, którzy uważnie śledzą najnowsze dane rynkowe. Analizy International Wine & Spirit Research swoim zasięgiem obejmują aż 125 państw i około 16 tysięcy popularnych brandów alkoholowych. Ostatnie badania IWSC dotyczyły najlepszych oraz najszybciej rozwijających się światowych marek. W tym elitarnym gronie znalazła się marka szkockiej whisky William Lawson’s.
William Lawson’s na podium
Na sukces każdej alkoholowej marki składa się niezliczona ilość składników – od wyglądu butelki, po marketing czy pr. Najważniejszym z nich jest jednak od zawsze jakość produktu. Dokładnie wyselekcjonowane składniki oraz dbałość o każdy szczegół procesu produkcji mogą zapewnić trunkowi międzynarodowy sukces. To właśnie bezkompromisowa jakość zapewniła popularność szkockiej whisky William Lawson’s. Opublikowane ostatnio wyniki badań International Wine & Spirit Research, dotyczące najlepszych międzynarodowych marek alkoholowych, wskazują na imponujący wzrost wartości marki William Lawson’s - o 46,1% w roku 2011 w porównaniu do roku 2010. Brand osiągnął w tym okresie również aż 32% wzrost sprzedaży. Co więcej, szkocka whisky uznana została za najszybciej rozwijającą się w swojej kategorii - wśród marek sprzedających ponad 1 milion kartonów 9 l trunku rocznie. Obecność w rankingu IWSR to dla każdej marki wielkie wyróżnienie. Estera Park, Global Marketing Director marki William Lawson’s nie kryła zadowolenia z sukcesu: „Jest to niezwykłe osiągnięcie i zaszczyt znaleźć się w gronie 50 najszybciej rozwijających się marek alkoholowych na świecie. Dzisiejsi konsumenci poszukują produktów w dobrej cenie, ale jednocześnie nie chcą rezygnować z jakości. William Lawson’s oferuje im doskonale smakującą whisky w przystępnej cenie. Nasza marka odniosła w ubiegłym roku niesamowity sukces na całym świecie.  W nadchodzącym roku mamy zamiar jeszcze bardziej zachęcić konsumentów naszą doskonałą ceną” . Nieskazitelna jakość w przystępnej cenie sprawiła, że marka William Lawson’s świetnie radzi sobie na europejskich rynkach – we Francji, Belgii czy Hiszpanii.  Jej popularność rośnie również w Europie Wschodniej i Ameryce Łacińskiej, a w szczególności w Rosji, Wenezueli, Ekwadorze oraz Urugwaju – rynkach, na których obecna jest krócej niż 4 lata. Światowy sukces marki William Lawson’s potwierdza jej wysoka pozycja w rankingu IWSR. Marce William Lawson’s oraz wszystkim wyróżnionym przez International Wine & Spirit Research serdecznie gratulujemy!
Dossier
William Lawson’s to szkocka, która od lat budzi nieustający podziw w świcie whisky. Jej korzenie sięgają destylarni Macduff w Szkocji a swoją sławę zawdzięcza mężczyźnie, od którego wszystko się zaczęło. William Lawson odniósł niewiarygodny sukces, który bardzo szybko wykreował tą markę jako odważną w swojej kategorii. Niemałe znaczenie miało motto, którym kierował się William Lawson podczas całego swojego życia: „Żyj w zgodzie z samym sobą i namiętnie poszukuj bezkompromisowej jakości”. Wpływ jaki miało to na marką znalazł odzwierciedlenie w postrzeganiu jej jako śmiałej i innowacyjnej wśród scotch whisky. Nie sposób jednak nie wspomnieć także o doskonałym smaku Williama Lawon’sa, który zawdzięcza specjalnie wyselekcjonowanym whisky typu malt i grain, o owocowych nutach pochodzących z regionów Szkocji. To wszystko składa się na wyrazistą osobowość marki, która zachęca konsumentów do eksperymentowania i podążania za dewizą Williama Lawsona. 
Wyłącznym dystrybutorem whisky William Lawson’s w Polsce jest Bacardi-Martini Polska Sp. z o. o. 
Kontakt prasowy: 
Beata Grzybek-Zielińska, Anna Głos, MORE PR, ul. Poborzańska 8 lok.14, 03-368 Warszawa, tel. 22 401 73 73, e-mail: beatagrzybek@more-pr.com, annaglos@more-pr.com 
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
	| Nadesłał:
            Marta Więckowska | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)