Zdrowie » Dziecko
Wielka Sprawa Pulmoll od Albedo Marketing
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Specjalnie z okazji nadchodzącego święta najmłodszych, 29 kwietnia ruszyła charytatywna akcja marki Pulmoll „Mała Słodycz, Wielka Sprawa!”. Kampania ma na celu zaangażowanie społeczne, dzięki któremu 50 podopiecznych Krajowego Stowarzyszenia Resocjalizacji pochodzących z ubogich rodzin otrzyma wymarzone prezenty.
Działania przeprowadzone zostaną głównie za pomocą Facebooka. Na potrzeby akcji opracowano fanpage www.facebook.com/malaslodyczwielkasprawa, dzięki któremu uczestnicy mogą pomóc w spełnieniu dziecięcych marzeń. W kampanii do uzbierania jest 27 tysięcy cegiełek. Każdy uczestnik poprzez swój profil może oddać jeden głos.
Mechanizm kampanii został oparty na dwóch filarach. Pulmoll w trakcie akcji przeznacza 75 groszy z każdej sprzedanej puszki dropsów, na zakup zabawek dla podopiecznych fundacji. Kupując puszkę dropsów, można współfundować wymarzony prezent oddając swój głos w aplikacji na fanpage’u. Dodatkowo każdy uczestnik może ogłosić swoją aktywność na Tablicy oraz zaprosić do akcji swoich znajomych – tym samym pomagając w rozpowszechnianiu kampanii
Komunikacja prowadzona będzie przez materiały POS: wobblery i plakaty w miejscach sprzedaży oraz poprzez fanpage. Działania potrwają do 26 maja. Wsparcie w promowaniu akcji zaoferował poznański oddział Gazety Wyborczej. Za całościowe opracowanie strategii, mechanizmu i kreacji odpowiada agencja Albedo Marketing.
Nadesłał:
po@qaconsulting.pl
|

Banki centralne rynków wschodzących stoją na rozdrożu
Grudniowa Magia bonusów w Grupie Murapol z pulą lokali z rabatami o wartości nawet 139 tys. zł
Sukces polskiej technologii. BikeID z cyfrowym znakowaniem rowerów wygrywa konkurs w Berlinie
Komentarze (0)