Rozrywka » Gry
Wiedźmin w Wirtualnej Polsce
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Każdy gracz może wcielić się w postać bezwzględnego, pozbawionego uczuć wiedźmina Geralta, potężnej czarodziejki albo trenera okrutnej przerazy.
Walki można toczyć online lub też wysyłając zaproszenia za pośrednictwem maila - przeciwnikowi wysyła się wyzwanie z zaprogramowaną wcześniej sekwencją walki: ataków, obrony i akcji specjalnych. Odnosząc kolejne zwycięstwa gracze zdobywają doświadczenie, awansują na wyższe poziomy rozwoju, pozyskując nowe umiejętności i przedmioty do wykorzystania w walce. Do wyboru internauty są trzy odmienne klasy postaci, z unikalnymi zdolnościami, ekwipunkiem oraz własną taktyką.
Gra korzysta z innowacyjnej platformy tribeware oraz technologii flash. Niezwykłe animacje walki wykonali, przy pomocy techniki motion capture, twórcy gry na PC. Czyni to z Wiedźmina: Versus jedną z najlepiej prezentujących się gier przeglądarkowych na świecie.
Osoby oczekujące w grze fabuły typowej dla fantasy - jednowymiarowej walki dobrego ze złem, mogą być pozytywnie zaskoczone. Bowiem tradycyjne wątki rozbudowane zostały o polityczne intrygi, elementy dotykające dyskryminacji rasowej i ekologii.
Wiedźmin: Versus okazał się olbrzymim hitem wśród fanów gier komputerowych na całym świecie (gra pozwala bowiem toczyć pojedynki on linie osobom z różnych krajów). Statystyki są imponujące:
- 
ponad 3 miliony rozegranych pojedynków; 
- 
ponad 600 tysięcy użytkowników; 
- 
666 broni i artefaktów dostępnych dla bohaterów. 
„Cieszymy się, że możemy zaproponować użytkownikom Wirtualnej Polski właśnie tą grę. Jesteśmy przekonani, że spotka się ona z masowym zainteresowaniem i będzie cieszyła wielką popularnością wśród naszych graczy" - podkreśla Dominik Lachowicz, Kierownik w Pionie Marketingu i Sprzedaży Wirtualnej Polski.
| Nadesłał:
            ap | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)