Firma » Biznes
Więcej designu w nawierchni
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Kreowanie otaczającej nas przestrzeni to od wielu lat misja Libetu – lidera w produkcji kostki brukowej i płyt tarasowych Premium. To właśnie dzięki jego produktom nasze posesje, chodniki czy miejskie place nabierają wyjątkowego charakteru i estetyki. W świetle takiej polityki naturalną potrzebą stało się w firmie powołanie do istnienia Działu Badań i Rozwoju. Zespół tworzą specjaliści pracujący dotychczas w strukturze Działu Marketingu. Zadaniem nowej komórki jest koncentracja na wytyczaniu innowacyjnych kierunków w rozwoju produktowym i technologicznym. Dzięki pracy działu już wkrótce na polski rynek zostaną wprowadzone nowe kształty i kolory materiałów nawierzchniowych, wyprodukowane w oparciu o najnowocześniejsze technologie.
- Oryginalny design coraz śmielej wchodzi do architektury i wnętrz naszych domów – mówi Maciej Pańczyk, kierownik Działu Badań i Rozwoju. - Ten trend nie omija również ich otoczenia. Jestem przekonany, że nasza praca przyczyni się do znacznego rozszerzenia i uatrakcyjnienia oferty Libetu. Obserwujemy dojrzałe europejskie rynki, śledzimy trendy, jakie się tam pojawiają. Źródłem inspiracji są również doświadczenia i sugestie naszych partnerów handlowych. Krajowy rynek ma jeszcze sporo miejsca na rozwój. Chcemy by nasze propozycje były na najwyższym poziomie technologicznym i wzorniczym. Zaprosiliśmy do współpracy młodych projektantów - studentów krakowskiego Wydziału Form Przemysłowych Akademii Sztuk Pięknych. Z ich inspiratorem i promotorem wartości nawierzchni w architekturze - artystą rzeźbiarzem Jerzym Dobrzańskim współpracujemy już od początku tego roku.
Strategia firmy koncentruje się na grupie premium, produktach wymagających zaangażowania najnowszych technologii produkcyjnych. Innowacyjne rozwiązania i perfekcyjna jakość są w stanie spełnić rosnące, wyrafinowane potrzeby klientów. To jeszcze jeden obszar pracy i zadań, którymi zajął się nowy dział.
| Nadesłał:
            nota bene | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)