Gospodarka » Przemysł
Wicepremier Piechociński z wizytą w Grupie Paradyż
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
 Wizyta była związana z podsumowaniem inwestycji  zakładu produkcyjnego Ceramiki Paradyż Sp. z o.o., wynikającej z  realizacji warunków zezwolenia na działalność firmy w ŁSSE.   
Opoczyński zakład – który powstał w 1991 roku, specjalizujący  się w produkcji mozaiki, dekoracji oraz płytek małych i średnich  formatów – spełnił wymogi zawarte w pozwoleniu włączającym ten zakład do  Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Między innymi zwiększono  liczbę pracowników do 408 osób oraz zrealizowano nowe inwestycje, na  które firma przeznaczyła ponad 25 mln zł. Jedną z nich było uruchomienie  nowoczesnej linii produkcyjnej druku cyfrowego na szkle, która  wykorzystuje innowacyjną metodę nanoszenia pigmentów w postaci  nanocząsteczek. Ponadto oferta firmy poszerzyła się o usługi cięcia i  obróbki szkła, również na indywidualne zamówienia. 
Wicepremier  zwiedził zakład produkcyjny oraz rozmawiał z przedstawicielami zarządu  Grupy Paradyż m.in o trudnej sytuacji handlowej z Ukrainą, polityce  przydziałów uprawnień emisji dwutlenku węgla dla przemysłu oraz  potrzebie transformacji polskiej gospodarki w kierunku struktur  przyjaznych innowacjom i nowoczesnym technologiom. W rozmowie z  samorządowcami powiatu opoczyńskiego i ziemi łódzkiej, minister zwrócił  uwagę na ważny aspekt wspierania kształcenia kadr dla potrzeb rozwoju  regionalnego. Podkreślił również znaczenie działań władz lokalnych na  rzecz nowych inwestycji, będących siłą napędową rozwoju gospodarczego.  Na pamiątkę spotkania w Grupie Paradyż wicepremier otrzymał logo  Ministerstwa Gospodarki przedrukowane cyfrowo na szklanej  płytce.
Grupa  Paradyż posiada 6 zezwoleń na działalność w ŁSSE (1 dla Paradyż sp. z  o.o. oraz 5 dla Ceramiki Paradyż sp. z o.o.). Firma zainwestowała  dotychczas w ŁSSE ponad 500 mln zł i planuje kolejne 60 mln zł. 
Zapraszamy na www.paradyz.com  
  
  
  
 
Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 24 lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w prawie 40 krajach świata. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group - propozycja premium skierowana do najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm - produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone dynamicznie rosnącymi wynikami sprzedaży oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. Złota Statuetka Lidera Polskiego Biznesu 2012, tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2012”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagrodę "Filary Polskiej Gospodarki 2012” oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2013 z Diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.
Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX)
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)