Rozrywka » Rozrywka
Ważne momenty Wapniaka
Pierwsza randka z miłością swojego życia, zaręczyny lub awans w pracy – każdy inaczej definiuje ważne życiowe momenty. Wonga.com, firma oferująca komfortowe pożyczki przez internet, w prowadzonej od kilku miesięcy kampanii „Ważne momenty w życiu” bada między innymi, jakie wydarzenia są dla Polaków najistotniejsze. W ramach najnowszej odsłony kampanii firma nawiązała współpracę ze znanym polskim youtuberem Wapniakiem.
26 lutego Wapniak opublikował na swoim kanale film zatytułowany „Ważne momenty w życiu”, w którym gwiazda polskiego YouTube’a pyta przechodniów o sytuacje będące punktem zwrotnym w ich życiu. Bohaterowie filmiku opowiadają o swoich pasjach, sukcesach i planach, motywując widzów do działania oraz inspirując ich do wykorzystania życiowej szansy.
Wapniak, czyli Maciej Wapiński, jest jednym z najpopularniejszych polskich youtuberów. W swoich filmach skupia się na pozytywnym i praktycznym rozwoju osobistym, w lekki i zabawny sposób pokazując, że przemiana mentalna jest możliwa.
Partnerem najnowszego filmu autorstwa Wapniaka jest firma wonga.com, która w ramach kampanii pod tym samym tytułem co film od kliku miesięcy publikuje wyniki badań na temat ważnych momentów w życiu Polaków.
Współpraca z Wapniakiem to już druga kooperacja firmy wonga.com z polskimi youtuberami. We wrześniu ubiegłego roku wonga.com była partnerem odcinka „Arytmetyka w życiu” na popularnym kanale YouTube Matura to Bzdura.
Film „Ważne momenty w życiu” znajduje się pod linkiem:
https://youtu.be/nC_ym2nr2VQ
| Nadesłał:
            wonga.com | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)