Firma » Biznes
Wader myśli o kolejnych rynkach i rozwija ofertę produktów licencyjnych
Jak do tej pory realizuje swoje plany, rozpoczynając dostawy swoich produktów do jednej z największych sieci detalicznych we Francji. Polski producent zabawek z tworzyw sztucznych, podpisał również umowę licencyjną z koncernem The Walt Disney Company. Firma szacuje zamknięcie I kwartału z co najmniej 20% wzrostem sprzedaży.
Przeczytaj również
Pozyskiwanie kolejnych rynków zbytu, umacnianie swojej pozycji w krajach europy zachodniej oraz rozszerzanie oferty produktowej dla najmłodszych dzieci, w tym rozwój produktów licencyjnych to główne kierunki obrane przez polskiego producenta zabawek w 2014 roku.
 
   
„Dzięki wzbogaceniu oferty produktowej o zabawki licencyjne uzyskaliśmy możliwość zaoferowania naszym klientom jeszcze ciekawszego i bardziej różnorodnego asortymentu” – powiedział Marcin Woźniak, prezes firmy Wader-Woźniak. W ramach nawiązanej współpracy na produkowanych w Polsce zabawkach pojawią się najpopularniejsi bohaterowie bajek Disneya.
 
   
Zabawki produkowane w Dąbrowie Górniczej cieszą się dużą popularnością i są obecne na prawie wszystkich kontynentach. W ostatnim czasie po Korei Południowej, RPA do najnowszych pozyskanych rynków dołączyła Islandia i ...Mongolia. A bliżej nas? Produkty firmy Wader-Woźniak mają znaczące udziały na rynku czeskim, słowackim i węgierskim, a bardzo znaczącymi odbiorcami są rynki Niemiec i Ukrainy.
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)