Moda » Obuwie
W tym się chodzi. Courir w Bonarce
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Ucieszy ono zwłaszcza miłośników obuwia sportowego i streetwear'owego. Oprócz obuwia modowego znanych i cenionych na świecie marek, Courir proponuje klientom również odzież oraz modne dodatki i akcesoria.
Na liście marek dostępnych w Courir są te najbardziej pożądane i cenione, m.in.: Adidas, Asics, Converse, Courir, Giorgio Armani, Lacoste, Le CoQ Sportif, Majestic, New Balance, New Era, Nike, Puma, Reebok, Timberland, Vans, Mr Lacy i wiele innych.
Oferta nowego sklepu w Bonarce adresowana jest przede wszystkim do ludzi młodych; chcących być na czasie, lubiących modę sportową i przywiązujących dużą wagę do swojego wyglądu.
BONARKA CITY CENTER I NEPI ROCKCASTLE PLC
Właściciel Bonarki NEPI Rockcastle plc jest wiodącym inwestorem oraz deweloperem nieruchomości komercyjnych 
 w Europie Środkowo-Wschodniej, którego akcje notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu oraz Amsterdamie. Znajduje się również w pierwszej dziesiątce firm z branży nieruchomości komercyjnych w kontynentalnej Europie pod względem wartości rynkowej. Firma posiada jeden z największych portfeli nieruchomości w Rumunii, Polsce oraz na Słowacji, a także wyraźnie zaznacza swoją obecność w Chorwacji, Czechach oraz Serbii.   Bonarka City Center to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na obszarze ponad 92  tys. m2 powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji oraz jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Ponadto, na terenie Bonarka City Center znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot". Zarządcą obiektu jest TriGranit Corporation.        
    	
| Nadesłał:
            bezstronny22 | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)