Motoryzacja » Samochody
W swoim systemie multimedialnym Volvo zintegruje funkcje Google Assistant, Play Store oraz Maps
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Partnerstwo Volvo Cars z Google jeszcze bardziej wzmocni  zaangażowanie klientów Volvo w interakcje z ich samochodami. Aplikacje i  usługi opracowane przez Google i Volvo są zintegrowane w aucie, a  kolejne tysiące dodatkowych apek są dostępne przez Google Play Store – w  wersjach zoptymalizowanych i zaadaptowanych dla bazujących na systemie  operacyjnym Android systemów multimedialnych w samochodach. Ponieważ  kolejna generacja systemu Sensus będzie pracować w oparciu o system  operacyjny Android, nowe apki i aktualizacje oprogramowania będą  dostępne w czasie rzeczywistym i można je będzie automatycznie stosować.  Dzięki temu przyszłe modele Volvo będą mogły reagować na potrzeby  klientów i oferować kierowcom aktualne informacje oraz usługi  predykcyjne.
– Wprowadzenie usług Google na pokład samochodów  Volvo przyspieszy procesy innowacyjne w sferze connectivity oraz nada  nowy impet naszemu rozwijaniu aplikacji oraz usług connected – powiedział Henrik Green, senior vice president of research and development w Volvo Cars – Wkrótce  kierowcy Volvo będą mieć bezpośredni dostęp do tysięcy aplikacji  in-car, które ułatwiają codzienne życie, a doznania sfery connected  przeżywane w samochodzie czynią rozrywką.
Google Assistant to  centralny interfejs głosowy z samochodem, który pozwala kierowcy na  kontrolę funkcji pokładowych – jak klimatyzacja – oraz wykorzystywanie  aplikacji do odtwarzania muzyki i wysyłania wiadomości. Ta integracja  przyczynia się do redukcji czynników rozpraszających kierowcę, dzięki  czemu skupi się on bardziej na drodze.    
    	
| Nadesłał:
            JK PR | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)