Motoryzacja » Samochody
Volvo prezentuje facelifting V40 i V40 Cross Country
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Już na pierwszy rzut oka widoczne są  zmiany, jakim poddana została przednia część auta. Od nowa  zaprojektowano atrapę chodnicy wraz ze zmienionym emblematem producenta.  Zmieniono także przednie reflektory, w których można dostrzec  charakterystyczny motyw „młota Thora”.
- V40  to najczęściej wybierany model przez naszych europejskich klientów i  drugi pod względem popularności nasz model na świecie. Ten model jest  dla nas bardzo ważny. Zmiany, które wprowadzamy wraz z nowym rokiem  modelowym mają na celu podniesienie atrakcyjności V40. Chcemy, by  klienci jeszcze chętniej go wybierali - powiedział Bjorn Annwall, starszy wice-prezes odpowiedzialny za marketing, sprzedaż i serwis Volvo Cars.
W  parze ze zmianami stylistycznymi idą nowe barwy lakierów, jakie będą  oferowane do tego modelu. Do gamy dołączą 3 kolory znane z wyższych  modeli oraz dwa zupełnie nowe kolory. Wprowadzono aż 8  nowych wzorów  felg aluminiowych i wprowadzono czytelne oznaczenie poziomu wyposażenia.  Rozszerzono także paletę tapicerek o niedostępne dotąd wzory. Można do  nich dobrać różną kolorystykę desek rozdzielczych. Teraz będzie można  zamówić czarną podsufitkę do każdej z wersji. Wcześniej nie było to  możliwe. Zmiany objęły nawet kluczyk, na którym pojawi się aktualne logo  marki Volvo.
Konstruktorzy Volvo  informują także o zmianie, jaka dotyczy bazowej odmiany silnika  wysokoprężnego – D2. Od tej pory w zestawieniu z manualną skrzynią  biegów będzie on emitował jedynie 89 g/km dwutlenku węgla. Na wielu  rynkach Europy Zachodniej ten parametr ma duży wpływ na podatki i cenę  auta.    
    	
| Nadesłał:
            JK PR | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)