Motoryzacja » Samochody
Volvo Cars odnotowało wzrost sprzedaży o 17,2 proc. w pierwszych dwóch miesiącach 2018 roku
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Całkowity wolumen sprzedaży w lutym wyniósł 40,930  samochodów w porównaniu do 36,515 w roku 2017. Sprzedaż nowego XC60 i  modeli serii 90 była głównym driverem wzrostu.
W pierwszych dwóch  miesiącach 2018 roku szwedzki producent sprzedał 84,368 pojazdów, co  przekłada się na wzrost o 17,2 procenta. Sprzedaż w Chinach, które są  dla Volvo Cars największym rynkiem wzrosła o 11,1 procenta w lutym.  Najchętniej wybieranymi modelami były lokalnie produkowane XC60, S90 i  S60.
W Europie sprzedaż wzrosła o 8,4 procenta w lutym w  porównaniu do roku 2017. 22,510 klientów wybrało Volvo. Największym  zainteresowaniem klientów cieszyło się Volvo XC60, modele serii 90 i  najnowszy SUV XC40.
Na rynku amerykańskim aż 35,1 procent więcej  klientów zdecydowało się na modele szwedzkiej marki. W sumie sprzedano  6,283 samochody, wśród których największą popularnością cieszyły się  SUV’y XC90 i XC60.
Globalnie, najlepiej sprzedającym się modelem było nowe Volvo XC60  (10,309 sztuk), drugi stopień podium należy do XC90 (6,607 sztuk). Na  najniższym trzecim miejscu znajduje się V40/V40 Cross Country (6,409).  Więcej informacji na temat wyników sprzedaży znajduje się w zakładce  Sales Volumes na globalnym serwisie prasowym.    
    	
| Nadesłał:
            JK PR | 
 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			
Komentarze (1)
Świetne samochody wychodzą z fabryk Volvo to i wzrost sprzedaży wzrasta.