Motoryzacja » Samochody
Volvo Cars dodaje do rozrastającej się palety swoich usług „connected” dostawy od Amazon Key wprost
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Współpraca ta jest przejawem zdecydowanego rozrostu i dojrzałości  cyfrowych usług klientowskich na bazie platformy usługowej Volvo On  Call, dostępnej poprzez łatwą w obsłudze aplikację na smartfon. Te i  inne usługi zmienią sposób interakcji klientów Volvo z ich samochodami.
Usługa  jest dostępna w 37 miastach i ich okolicach w Stanach Zjednoczonych, a z  czasem przybędzie jeszcze więcej lokalizacji. Usługa jest dostępna dla  milionów członków Amazon Prime oraz większości posiadaczy Volvo w kraju.
– Centralną  ideą cyfrowej wizji Volvo jest upraszczanie życia klientom. Bezpieczne i  wiarygodne odebranie pakietu we własnym samochodzie, bez konieczności  nawet bycia w nim czy przy nim, to coś, co wielu ludzi wysoko doceni. Ta  kombinacja samochodu i handlu rozpoczyna nową falę innowacyjności – a  my mamy ambicję, by być w awangardzie – powiedział Atif Rafiq, chief digital officer w Volvo Cars.    
    	
| Nadesłał:
            JK PR | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)