Motoryzacja » Samochody
Volvo Car Mobility stworzyło markę M
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
M będzie też zbierał dane dotyczące potrzeb i preferencji klientów, tak aby jak najbardziej spersonalizować wachlarz usług. Usługa będzie dostępna w Szwecji i USA wiosną 2019 roku.
– Volvo Cars staje się czymś więcej niż tylko producentem samochodów. Wiemy, że klienci zmieniają swoją mentalność i podejście do posiadania samochodu. M to nasza odpowiedź na ich potrzeby. Dążymy do tego aby być bezpośrednim dostawcą takich usług. Nasze hasło to Freedom to Move – powiedział Håkan Samuelsson, prezes Volvo Cars.
– Nasze usługi będą alternatywą wobec taksówek, czy transportu publicznego – powiedziała Bodil Eriksson, CEO of Volvo Car Mobility. – Skupiamy się na tym w jaki sposób ludzie użytkują samochody, których są waścicielami. Chcemy stworzyć realną alternatywę dla takiego rozwiązania, oszczędzając czas i upraszczając życie. Chcemy aby nasze usługi były na najwyższym możliwym poziomie – dodała Bodil Eriksson.
Nadesłał:
JK PR
|

Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Komentarze (0)