Społeczeństwo » Społeczeństwo
Vienio w edukacyjnej kampanii „Trzeźwo Myślę”
Carlsberg Polska wystartował z trzecią edycją kampanii nt. odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu.
W tym roku kampanię wspiera m.in. warszawski raper Vienio, który opowiada o odpowiedzialności artysty i trzeźwym podejściu do życia.
Wywiad z Vieniem można już obejrzeć na kanale SoMe Vienia, w serwisie Haps.pl oraz na SoMe Carlsberg Polska.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
BIG-PICTURE
|
Branża budowlana nie boi się wakacji. 35 proc. firm prognozuje większe przychody
Nowoczesne wnętrze z nutą natury – dlaczego warto postawić na tynki ozdobne?
Jesteśmy od usług - Komfort rozwija kompleksową ofertę projektowania i montażu
Satysfakcja nie ma końca - nowa odsłona kampanii AI od marki Komfort
Komentarze (0)