Technologie » Internet
Value Media Certyfikowanym Partnerem Google AdWords
Uzyskanie przez Value Media tytułu Certfikowanego Partnera Google AdWords jest wynikiem stałego rozwoju kompetencji PP.
- Staramy się, aby nasze działania w zakresie Google AdWords charakteryzowały się najwyższą jakością. Przyznanie nam Certyfikatu Partnera wskazuje na to, że sposób prowadzenia przez nas kampanii reklamowych czyni nas specjalistami godnymi polecania przez Google – przyznaje Przemek Włodarski, SEM Manager z Value Media.
Klienci Certyfikowanych Partnerów otrzymują zapewnienie, że ich kampanie reklamowe realizowane w Google AdWords są prowadzone według wszelkich standardów polecanych przez Google oraz przebadanych pod względem skuteczności wytycznych.
Nadesłał:
Anna Sobolewska
|
Banki centralne rynków wschodzących stoją na rozdrożu
Grudniowa Magia bonusów w Grupie Murapol z pulą lokali z rabatami o wartości nawet 139 tys. zł
Sukces polskiej technologii. BikeID z cyfrowym znakowaniem rowerów wygrywa konkurs w Berlinie
Komentarze (0)