Motoryzacja » Moto Serwis
UNIWHEELS – popyt na felgi wciąż rośnie
13 maja 2014 - Pierwszy kwartał 2014 roku był piątym z kolei, w którym grupa UNIWHEELS zwiększyła swoje obroty rok do roku. Zarówno w obszarze wysokiej jakości felg premium dostarczanych producentom samochodów (dywizja Automotive), jak również w dziedzinie designerskich felg dostępnych na rynku wtórnym (dywizja Accessory) sprzedaż znacząco przekroczyła ubiegłoroczne poziomy. Bazując na tych bardzo dobrych rezultatach, a także biorąc pod uwagę pełny portfel zamówień, UNIWHEELS planuje w tym roku 3-4% wzrost w dywizji Automotive. Nowe zamówienia jeszcze bardziej poszerzyły bazę klientów - obecnie jest w niej 22 różnych marek producentów samochodowych.   
  
Dywizja Accessory sprzedała ponad 30% więcej felg niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Było to możliwe dzięki nowej strukturze zarządzania kluczowymi klientami, jak również z uwagi na bardzo korzystne warunki pogodowe tej wiosny. Z miesiąca na miesiąc coraz więcej klientów korzysta ze sklepu internetowego UNIWHEELS B2B, co jest obustronnie korzystne w zakresie sprzedaży, wydajności i logistyki. Na podstawie powyższych przesłanek UNIWHEELS przewiduje wzrost 10-15% w dywizji Accessory w tym roku.   
  
Dyrektor generalny UNIWHEELS Ralf Schmid komentuje:
„Ze względu na rosnący popyt, szczególnie w dywizji Automotive, prognozowany również na kolejne lata, badamy obecnie możliwości rozbudowy naszej fabryki w Polsce w celu zapewnienia naszym klientom dodatkowej wydajności w przyszłości."
| Nadesłał:
            LewisPR | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (1)
To bardzo dobrze ale niech wezmą poprawkę ze oszczędzają na pracownikach. Wzrost sprzedaży a zarobki w dół taka Niemiecka filozofia.