Moda » Odzież
Unikalne kontrasty Liu Jo White Label i Knitwear Jesień/Zima 2018-2019
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Najnowsza kolekcja White znajduje się w przestrzeni pomiędzy wczoraj i dziś. Tu przeplatające się ze sobą kontrasty tworzą nieprzewidywalny rezultat. Szerokie ramiona, podkreślona talia i wyraziste barwy to motywy przewodnie kolekcji. W linii pojawiają się dwa trendy: Poetic Drama i Glamorous Scouting. W pierwszym prym wiedzie skóra ekologiczna, która pojawia się na ramoneskach z ćwiekami, dopasowanych marynarkach, spódniczkach i spodniach.
Glamorous Scouting na nowo interpretuje blask lat 80. W kolekcji znajdziemy zwiewne sukienki z podkreśloną talią, kurtki z ekologicznego futra oraz dużo złotych detali. Propozycje zdobią hafty, przezroczyste tkaniny, a także aplikacje z pereł i piór. Charakteru i niecodziennej energii dodają również falbany i broszki.
Najważniejszymi wzorami tej kolekcji są kratka i fantazyjne florystyczne motywy. Pośród absolutnych must-have tego sezonu znajdują się: dopasowana marynarka z kołnierzem z ekologicznej skóry, kolorowe okrycia wierzchnie z eko futra i ramoneski. W tym sezonie brokatowe botki nosimy z minispódniczką w szkocką kratę, a sukienkę w botaniczne wzory zestawiamy z wełnianą kamizelką.
Kolekcję White Label uzupełnia Knitwear. Linia dzianin Liu Jo została stworzona z myślą o aktywnej, radosnej, praktycznej oraz stylowej kobiecie. Propozycje włoskiej marki to proste modele zdobione ćwiekami i niecodziennymi haftami. Projektanci na nowo zinterpretowali klasyczne swetry, dodali im kobiecości dzięki zmysłowym koronkom, falbanom oraz printom.
| Nadesłał:
            Aliganza | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)