Firma » Biznes
Udogodnienia dla odbiorców energii elektrycznej... PGE Obrót S.A. uruchamia nowoczesne Call Center
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Klienci z  pozostałych  województw, w których energię dostarcza  gospodarstwom  domowym głównie ta Spółka, będą do końca 2013r. sukcesywnie włączani do  systemu, aby mieć tak samo łatwy, telefoniczny dostęp do Call Center. Do  tej pory z usług infolinii korzystali jedynie odbiorcy energii z woj.  łódzkiego.  
 
Obecne rozwiązania obsługi telefonicznej okazały się  niewystarczające.– Dlatego zmieniamy się dla Klienta. Nowy system  sprawi, że do Call Center będzie można się w sposób łatwy i szybki  dodzwonić z każdego miejsca w kraju – mówi Alicja Rutkowska, Wiceprezes  Zarządu PGE Obrót S.A.
Dostępność to tylko jedno z udogodnień.  System będzie „inteligentny”. Obsada konsultantów zostanie dostosowana  do liczby klientów oczekujących na danej linii. Monitoring pozwoli na  rejestrację numeru telefonu osoby, która starała się skontaktować, aby  móc do niej oddzwonić.
 
Wdrożenie tego systemu traktujemy jako  projekt priorytetowy. Dotąd Klienci z naszego rynku historycznego, czyli  obszaru, na którym Spółka dostarcza energię elektryczną dla gospodarstw  domowych, zasięgali informacji głównie w Biurach Obsługi Klienta. Teraz  będą mieć dodatkowy, alternatywny kanał kontaktu: Call Center – mówi  Marlena Skrzydłowska, dyrektor Departamentu Obsługi Klientów.
 
Klienci,  którzy dziś załatwiają swoje sprawy w Biurach Obsługi Klienta zyskają  komfort telefonicznego połączenia się z konsultantem, aby np. poprosić o  wystawienie duplikatu faktury, poznać  saldo, zmienić swoje dane  teleadresowe, zapoznać się z ofertami.
 
Od 18 lutego br. z  nowoczesnego Call Center będą mogli skorzystać klienci Spółki z woj.  podlaskiego. Do końca roku  sukcesywnie dołączą do nich klienci z  województw: mazowieckiego, świętokrzyskiego, podkarpackiego i  lubelskiego. 
 
Piotr Wróbel
Specjalista  ds. Public Relations
  piotr.wrobel@gkpge.pl, tel. (17) 865 6124; 691 911 525
PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.
 
                     
                 Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?
						Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?			 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			
Komentarze (0)