Zdrowie » Uroda
Tylko w Bonarce Dior zdradzi tajemnice perfekcyjnego makijażu
Już od 24 do 27 kwietnia odbędzie się w tym krakowskim centrum handlowym wydarzenie Backstage Pros. Podczas konsultacji będzie można poznać nowe produkty z linii Backstage, m.in. bazę matującą pod makijaż Pore Minimizer czy Eye Prime, który wygładza powieki i przedłuża trwałość cieni. Dodatkowo Backstage Pros wprowadza nowy zabieg przed każdym makijażem: Instant Beauty Solution. Ta krótka, pięciominutowa usługa, to ekspresowe i unikalne doświadczenie dla upiększenia twarzy. Jak gwarantują specjaliści z Dior, już przy pomocy maksymalnie czterech produktów każda kobieta wydobędzie swoje naturalne piękno. 
Warto wybrać się do Bonarki, gdyż pokaz marki Dior to zawsze prezentacje przełomowych wizji artystycznych w dziedzinie mody i makijażu. Za kulisami wybiegu najwybitniejsi makijażyści, przy pomocy eksperckich produktów do makijażu Dior przeobrażają modelki zgodnie z wizją i inspiracją Rafa Simonsa. Paleta kolorów z sezonu na sezon ewoluuje, ale podstawowe produkty używane przy każdej stylizacji pozostają bez zmian.
Z konsultacji korzystać będzie można tuż przy wejściu do salonu Sephora (poziom 0). To właśnie perfumeria Sephora jest współorganizatorem akcji. Panie chcące wziąć udział w konsultacjach z marką Dior, mogą umówić sie telefonicznie, dzwoniąc do Perfumerii Sephora w Bonarce na numer telefonu 12 340 9031 lub 12 340 90 32 bądź też kontaktując się z infolinią Sephora 0801 801 400.
Klientki Bonarki są uprzywilejowane już drugi raz z rzędu. W roku 2013, podczas eventów Backstage Stories, Dior odsłonił tajemnicę magicznych produktów Backstage Pros również tylko w tym krakowskim centrum handlowym. Były to przełomowe wydarzenia, podczas których każda z kobiet nie tylko poznała linię Backstage Pros, ale również mogła zapoznać się z mistrzowskimi trickami i dowiedzieć się jak w szybki i łatwy sposób dokonać zdumiewających efektów.    
    	
| Nadesłał:
            bezstronny22 | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)