Gospodarka » Żywność
Twoja Wielka Grecka Przygoda
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
OSM Piątnica rozpoczyna pierwszą w długoletniej historii spółdzielni kampanię reklamową. Wspiera ona wejście firmy w nową kategorię produktową i wprowadzenie na rynek linii Jogurtów typu greckiego 0% tłuszczu, 2 x więcej białka. Apetyczne, owocowe spoty będą emitowane od 1 czerwca w telewizji, internecie oraz w kinach. Działania reklamowe prowadzone są także na łamach prasy branżowej i handlowej.
„Marka Piątnica jest znakomicie znana Polakom z wielu doskonałych produktów” – podkreśla Tomasz Głasek, Dyrektor Handlowy OSM Piątnica. – „Oprócz kultowego już Serka Wiejskiego, Piątnica pozostaje także liderem w kategorii śmietan i sera Mascarpone oraz wiceliderem na rynku twarogów i serków do smarowania. W marcu tego roku uruchomiliśmy linię do produkcji jogurtów typu greckiego. Zakładamy, że poprzez działania reklamowe zrealizujemy kilka kluczowych dla nas celów. Dotrzemy do dużej grupy konsumentów z przekazem, w którym podkreślamy wyjątkowe cechy naszego nowego produktu – jego apetyczność, naturalność, pożywność i zdrowotność. Zależy nam również na wzmocnieniu świadomości marki, często kojarzonej z Serkiem Wiejskim, oraz budowaniu wśród konsumentów wizerunku Piątnicy – także jako producenta jogurtów".
Hasłem przewodnim kampanii jest „Twoja Wielka Grecka Przygoda” – to nie tylko nawiązanie do popularnego filmu, ale także odniesienie do greckiego pochodzenia jogurtu. Na potrzeby kampanii przygotowano spoty reklamowe 30” i 15”, które – zgodnie z przyjętą filmową konwencją – przypominają trailer, czyli zwiastun filmowy. W kolejnych odsłonach tej „najsmaczniejszej produkcji roku” poznajemy głównego aktora – pełen białka, zaskakująco lekki i uwodzicielsko gęsty Jogurt typu greckiego oraz aktorów drugiego planu: apetyczne, soczyste owoce.
Kampania potrwa do połowy lipca br. Spoty reklamowe pojawią się w stacjach TVP, TVN oraz Polsat – ogólnych i tematycznych. Będą także emitowane w sieci kin Cinema City w największych miastach w Polsce. Internetowa odsłona kampanii skupi się na wykorzystaniu reklamy wideo oraz bannerów prowadzących do dedykowanej strony internetowej, na której konsumenci znajdą szczegółowe informacje na temat produktu i jego poszczególnych wersji smakowych. Działania promocyjne uzupełnią reklamy prasowe na łamach tytułów handlowych i branżowych.
Za koncepcję oraz produkcję spotów odpowiada agencja Walk. Media zaplanował dom mediowy MTR Media. Działania PR wspierające kampanię realizuje agencja komunikacji JBcomm.
| Nadesłał:
            JBcomm | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)