Firma » Biznes
Turek ze sklepem sieci KiK
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Nowoczesne centrum handlowe Karuzela, przy zbiegu ulic Milewskiego i Dworcowej, pomieści na jednym poziomie kilkanaście sklepów. Wśród nich znalazł się popularny dyskont tekstylno-odzieżowy KiK, który stawia na wysoką jakość produktów przy zachowaniu niezmiennie niskich cen.
„Atrakcyjna oferta, jaką mamy do zaproponowania przyciąga klientów. Dbamy o to, by sprzedawane w naszych sklepach odzież i artykuły codziennego użytku były urozmaicone i zgodne z aktualnymi trendami. Dzięki temu każdy może znaleźć produkty odpowiednie dla siebie. Dodatkowym atutem jest połączenie wysokiej jakości z przyciągającą ceną, co pozwala dokonywać satysfakcjonujących zakupów dla całej rodziny” – mówi Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci KiK w Polsce.
Sklep KiK w Galerii Karuzela zaprasza klientów od poniedziałku do soboty w godzinach 9 – 21 oraz w niedziele w godzinach 9 – 19. Zajmując powierzchnię 400 m2, właściciele zapewnili klientom komfort zakupów, na który wpływa również profesjonalna i sympatyczna obsługa sklepu oraz jego nowoczesny wystrój.
KiK Textil sp z o.o.
ul. Modrzewskiego 15/17
50-156 Wrocław
Kontakt:
Telefon: + 48 (0) 71 377 44 00
Faks: + 48(0) 71 377 44 01
E-Mail: info.pl@kik-textilien.com
www.kik-textilien.com
KiK Textil Sp. z o. o. to jedna z wiodących sieci detalicznych na rynku europejskim. Pierwszy sklep pod szyldem KiK otwarto w 1994 roku w Düsseldorfie. Od tego czasu sieć sukcesywnie się rozrasta rozwijając działalność w kolejnych krajach. Obecnie marka KiK jest w właścicielem ponad 3 200 sklepów na terenie: Polski, Niemiec, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier i Chorwacji.
KiK Textil Sp. z o. o. oferuje bogaty asortyment, obejmujący wysokiej jakości odzież, biżuterię, dodatki, zabawki oraz tekstylia domowe. Swoją ofertę firma kieruje do osób ceniących modne i markowe produkty w atrakcyjnej cenie. 
    
    	
| Nadesłał:
            GutPR | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)