Gospodarka » Żywność
Tuńczyki w słoikach – ekskluzywne propozycje od Callipo w jakości, którą możesz zobaczyć
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Firma od początku swojego istnienia dba o to, by procesy produkcji były nieustannie udoskonalane, a jakość produktów absolutnie i niezmiennie najwyższa. Zamknięte w słoikach Tuńczyki marki Callipo należą do gatunku tuńczyka żółtopłetwego, charakteryzującego się niską kalorycznością, soczystym, różowym mięsem, niezwykłą kruchością oraz niepowtarzalnym, intensywnym smakiem. W estetycznym słoiku znaleźć można cały, jednolity kawałek wyśmienitej ryby, zanurzony w smakowitym sosie własnym lub w doskonałej oliwie z oliwek. Tuńczyk jest skarbnicą wartości odżywczych zawiera doskonałej jakości białko oraz kwasy tłuszczowe Omega-3. To idealna propozycja zarówno dla tych, którzy dbają o linię (tuńczyk w sosie własnym zawiera mniej niż 1% tłuszczu), jak i pragnących rozpieścić podniebienia swoje oraz bliskich (oliwa z oliwek podkreśla aksamitny smak ryby, wydobywając z niej to, co najlepsze). Tuńczyki Callipo świetnie nadają się do jedzenia bez żadnych dodatków, doskonale sprawdzą się także jako wyśmienity i wyrazisty w smaku dodatek do kanapek, sałatek, past, farszów, makaronów lub zapiekanek. Warto wspomnieć, iż tuńczyki Calippo pozyskiwane są zgodnie z zasadami programu ,,Dolphin Safe”, gwarantującego poławianie produktu bez naruszania równowagi ekosystemu. Tuńczyki Callipo zamknięte są w poręcznych, zakręcanych 160-gramowych słoiczkach ze szkła, przez co są smaczne i nie nabierają metalicznego, nieprzyjemnego posmaku. Dzięki zakrętce, można zabrać je ze sobą do pracy czy na uczelnię bez obaw o trudności z otwarciem czy koniecznością spożycia całej porcji za jednym razem. Opakowanie umożliwia także wygodne przechowywanie i utrzymuje produkt w świeżości. Przezroczyste ścianki opakowania pozwalają zobaczyć najwyższą jakość produktu jeszcze przed zakupem.
www.indexfood.pl
 
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)