Technologie » Telekomunikacja
Trzy cechy dobrej aplikacji mobilnej
Najnowsze badanie przeprowadzone przez firmę Nielsen pokazało, że  uzyskując dostęp do mediów, użytkownicy przez 89% czasu korzystają z  aplikacji mobilnych, a tylko przez 11% czasu z przeglądarki.
W niedalekiej przyszłości może dojść do tego, że klienci będą podejmować  większość decyzji zakupowych na podstawie informacji znalezionych za  pomocą aplikacji mobilnych przed bezpośrednim kontaktem z daną firmą. W  związku z tym zapewnienie klientom mobilnej obsługi, spójnej z innymi  kanałami sprzedaży nabierze kluczowego znaczenia. Według badania  przeprowadzonego przez Zogby Analytics dla CA Technologies firmy, w  których mobilna obsługa klienta jest na niskim poziomie, mogą stracić  27% klientów. Jest to zatem gra o wysoką stawkę.
 Przyjrzyjmy się trzem cechom skutecznej aplikacji mobilnej: 
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/sfa_ffa/trzy_cechy_dobrej_aplikacji_mobilnej.html    
    	
| Nadesłał:
            openmediagroup | 
 Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?
						Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?			 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			
Komentarze (0)