Dom » Wnętrza
Triple PR reprezentuje marki Ceramstic i Rotberg
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Do zadań Agencji należą między innymi: doradztwo strategiczne i komunikacyjne, działania Media Relations, prowadzenie profilu marki Ceramstic na Facebooku, monitoring mediów i działania wspierające. 
Vinderen Sp. z o.o., dawniej Unlimit Sp. z o.o., istnieje od 2003 r. i reprezentuje wyłącznie polski kapitał prywatny. Firma jest właścicielem m.in. marek Ceramstic i Rotberg. Ceramstic to lider w dziedzinie wysokiej jakości gresów polerowanych i glazury szkliwionej. Jakość i wzornictwo zgodne z najnowszymi światowymi trendami były już wielokrotnie nagradzane, m.in. Laurem Konsumenta oraz najbardziej prestiżowym dla branży tytułem - "Perły Ceramiki UE". Rotberg to marka innowacyjnej chemii budowlanej (m.in. kleje, fugi grunty)
Agencja Triple PR świadczy kompleksowe usługi public relations zarówno z zakresu Brand PR, jak i PR korporacyjnego. Specjalizuje się w strategicznym doradztwie komunikacyjnym i działaniach Media Relations. W portfolio usług znajdują się też działania wizerunkowe w Internecie. Wśród klientów Agencji znajdują się m.in. takie firmy jak Monster Worldwide Polska, HRS.pl, Ringier Axel Springer, Ergo International (marka Villa Italia), Instytut Wzornictwa Przemysłowego, Lubię to – Social Media Agency, mail-media, Krajowa Unia Producentów Soków oraz Korporacja Przedsiębiorców Budowlanych UNI-BUD.
Projektem po stronie Agencji zajmują się Anna Zając – Senior Account Manager oraz Agata Górnicka – PR Specialist.
Więcej informacji na https://www.facebook.com/Ceramstic
http://www.ceramstic.com.pl/
http://www.triplepr.pl/
Kontakt dla mediów:
Agata Górnicka
Triple PR
22 216 54 20
+48 601 542 502
agata.gornicka@triplepr.pl;  
    
    	
 
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)