Technologie » Komputery
Trendy technologiczne na rynku obsługi klienta w 2014 roku
Poziom obsługi klienta w polskich firmach stopniowo rośnie. Przedsiębiorcy zdają sobie sprawę, że na coraz bardziej nasyconym rynku walka o nowego klienta wymaga wysokich nakładów, a korzyści takiej strategii są mniejsze, niż w przypadku prowadzenia stałej sprzedaży w grupie lojalnych użytkowników marki. Firmy poszukują nowoczesnych rozwiązań umożliwiających automatyzację procesów obsługi klienta i kontrolę jakości pracy contact center. Pozostaje jednak pytanie, co na tym rynku jest naprawdę innowacyjne? W jakie technologie warto zainwestować bez obawy, że za dwa lub trzy lata staną się przestarzałe?
Według ekspertów z Interactive Intelligence, w obecnym oraz kolejnych  latach branżę contact center zdominuje rozwój technologii chmurowych  oraz coraz powszechniejsza adaptacja aplikacji mobilnych umożliwiających  obsługę klienta za pośrednictwem smartfonów lub tabletów. Wzrośnie  strategiczna pozycja mediów społecznościowych w obsłudze klienta oraz  znaczenie usług i narzędzi analitycznych. 
 Przyszłość w chmurze  Publikacje analityków rynku IT wskazują na dynamiczny rozwój cloud  computingu. W najbliższych latach popyt na rozwiązania contact center w  modelu chmury będzie znacząco przewyższał inwestycje tradycyjne. W swoim  najnowszym artykule “Cloud Momentum Boosts Trends in the Contact  Center" Frost & Sullivan przewiduje, że do 2017 roku globalne  nakłady na hostowane contact center będą rosły w średnim tempie 12,1%  rocznie, podczas gdy tempo wzrostu rynku rozwiązań wdrażanych  tradycyjnie nie przekroczy w tym okresie 5,5%. Na rynku europejskim  penetracja chmurowych i hostowanych rozwiązań contact center wzrośnie od  8% w 2012 roku do 15% w 2017
Czytaj całość tutaj: http://www.erp-view.pl/it_solutions/technologiczne_trendy_na_rynku_obslugi_klienta_w_2014.html
| Nadesłał:
            openmediagroup | 
 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			 MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI
						MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI			
Komentarze (0)