Firma » Reklama
Think Kong poprowadzi działania interaktywne dla Adobe
W ramach nawiązanej współpracy agencja marketingu interaktywnego Think Kong będzie odpowiedzialna za przygotowanie strategii oraz realizację internetowych działań promocyjnych wspierających wejście na rynek nowej edycji pakietu Adobe Creative Suite.
„Wybraliśmy Think Kong ze względu na kreatywność w podejściu do marketingowego wyzwania, które postawiliśmy przez zaproszonymi do konkursu agencjami” – mówi Klaudia Jaworska z Adobe, Senior Marketing Manager for Eastern Europe.
Do zadań Think Kong należeć będzie m.in. przeprowadzenie kampanii promocyjnej w Internecie, współpraca z blogerami oraz planowanie i zakup mediów. Internetowe działania komunikacyjne stanowią część szerszej kampanii zaplanowanej przez firmę Adobe w związku z premierą pakietu CS5.
Adobe Systems Incorporated (www.adobe.pl) to jeden z największych na świecie producentów oprogramowania komputerowego, oferujący kreatywne rozwiązania informatyczne i mobilne związane z cyfrowym przetwarzaniem tekstu, dźwięku i obrazu (w tym m.in. Photoshop, Illustrator, czy Flash). Wśród klientów firmy są zarówno przedsiębiorstwa, pracownicy naukowi, designerzy i art directorzy, twórcy stron internetowych i kontentu interaktywnego, jak i prywatni użytkownicy.
Think Kong (www.thinkkong.pl) to agencja interaktywna, której obszarem specjalizacji są działania marketingowe on-line, w szczególności kampanie oparte na wykorzystaniu serwisów społecznościowych, strategiczne wsparcie komunikacji marek w Internecie. Firma działa w ramach grupy skupiającej m.in. On Board Public Relations (www.onboard.pl) i agencję reklamową San Markos (www.sanmarkos.pl).
Waterdrop oficjalnym partnerem turnieju Australian Open 2026
Pierniki z lukrem i czekoladą
Eleni Panagiotopoulou z SOFTSWISS wyróżniona tytułem Best AML Professional 2025
Triki oświetleniowe, które realnie ułatwiają życie
Komentarze (0)