Zdrowie » Uroda
Test marki Aquafresh® - Czy każda dziewczyna może olśniewać jak gwiazda?
Pewność siebie tkwi w szczegółach - ładnie ułożonych włosach, ulubionej koszulce jak również w niczym nieskrępowanym uśmiechu. Dzięki marce Aquafresh® HD White w prosty i szybki sposób przywrócisz zębom olśniewającą biel.
Celem urodowego eksperymentu przeprowadzonego w ramach akcji Aquafresh® było sprawdzenie, czy każda „dziewczyna z sąsiedztwa” może olśniewać jak top modelka. Marka Aquafresh® do testu zaprosiła grupę dziewczyn, które nigdy nie miały do czynienia z modelingiem. Uczestniczki zostały poproszone o jedno zadanie - codzienne szczotkowanie zębów pastą Aquafresh® High Definition™ White przez 2 tygodnie. Nowa pasta Aquafresh® High Definition™ White zawiera unikalną technologię przywracania naturalnej bieli zębów za pomocą mikrodrobinek ILLUMIPEARLS™, która już od pierwszego szczotkowania usuwa przebarwienia oraz poleruje powierzchnię zębów.
Efekt sesji zdjęciowej zaskoczył organizatorów jak i same uczestniczki. Lśniąca biel zębów osiągnięta po zastosowaniu pasty Aquafresh® High Definition™ sprawiła, że dziewczyny zostały odebrane jak profesjonalne modelki, a same poczuły się jak prawdziwe gwiazdy.
Dzięki specjalnej aplikacji stworzonej przez Aquafresh® „Kto tak olśniewa? Gwiazda czy Dziewczyna z sąsiedztwa?” każdy może wziąć udział w eksperymencie i spróbować odgadnąć, kto kryje się pod czarującym uśmiechem. Zagraj z przyjaciółmi i odkryj siłę uśmiechu! Aplikacja dostępna na stronie internetowej: www.ktotakolsniewa.pl
| Nadesłał:
            24/7Communication | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)