Firma » Biznes
TESCO w CH ATRIUM Świętochłowice
„Dla każdego centrum handlowego hipermarket jest kluczowym najemcą. Dlatego istotne jest dla nas, że tak uznana i lubiana przez klientów marka będzie miejscem codziennych zakupów w naszym centrum". - powiedziała Ewelina Stochmiałek, Manager Zarządzający Atrium Świętochłowice.
Tesco to jedna z trzech największych międzynarodowych sieci detalicznych. W Polsce posiada blisko 400 sklepów, 27 stacji benzynowych oraz własne centra handlowe. Grupa Tesco zatrudnia w Polsce ok. 30 000 pracowników.
Centrum Handlowe Atrium Świętochłowice mieści się przy ulicy Chorzowskiej 19. Najemcami Centrum są m.in. Nomi, Euro AGD/RTV i Rossmann.
Atrium to wiodąca firma na rynku nieruchomości zajmującą się, przede wszystkim, inwestowaniem w centra handlowe w Europie Środkowej i Wschodniej oraz zarządzaniem nimi i ich rozwojem. Na 30 września 2011 r. Grupa jest właścicielem 154 centrów handlowych o wartości rynkowej 2 mld€, zdywersyfikowanych na osiem krajów, o łącznej wielkości pow. najmu brutto 1,17 mln. Dochód brutto z najmu nieruchomości inwestycyjnych do 30 września wyniósł 126.3 mln € (za cały 2010 r. wyniósł 151 mln €), a dochód netto z najmu osiągnął 115,1 mln € (134 mln € w 2010).
Obecnie Atrium posiada w Polsce 20 działających centrów handlowych o wartości rynkowej na koniec września 2011 r. w wysokości 961 mln €. Aktywa te obejmują około 346 tys. m2 pow. najmu brutto i w ciągu III kwartału 2011 r. wygenerowały 45,5 mln € dochodu brutto z najmu. W skład portfela Atrium wchodzą m.in. centra handlowe Atrium Reduta, Atrium Targówek, Promenada w Warszawie, Galeria Atrium Mosty w Płocku, Galeria Atrium Biała w Białymstoku oraz Centrum Handlowe Atrium Forum w Koszalinie.
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)