Technologie » Telekomunikacja
Telmon członkiem Forum Call Center
Forum Call Center zrzesza firmy działające w branży CCC i jest miejscem współdziałania, rozwoju oraz integracji tego środowiska. Do najważniejszych celów Forum należą wypracowywanie i promocja dobrych praktyk biznesowych, podnoszenie prestiżu branży oraz dbanie o wizerunek pracowników telemarketingu.
- Cele Forum Call Center są zbieżne z działaniami Telmon i założeniami naszej firmy, dlatego członkostwo w FCC jest naturalnym krokiem na drodze naszego rozwoju – mówi Artur Kapacki, prezes zarządu Telmon. – Forum daje nam dodatkowe szanse na spotkania z ludźmi zainteresowanymi sprawami branży i chcącymi działać na jej rzecz. Dzięki temu możemy wymieniać się doświadczeniami oraz opiniami, przeprowadzać wspólne inicjatywy i tym samym pozytywnie wpływać na rozwój branży.
- Forum zostało powołane jako odpowiedź na potrzeby zarówno samej branży – firm świadczących usługi komunikacji zdalnej i dostawców rozwiązań, jak również odbiorców czy też beneficjentów tych usług, czyli zleceniodawców projektów oraz konsumentów – tłumaczy Maciej Buś, prezes zarządu Instytutu Zarządzania Contact Center.
Telmon w ramach współpracy z Forum Call Center będzie się również dzielił wiedzą i doświadczeniem, przygotowując merytoryczne artykuły na stronę Forum oraz teksty do raportów wydawanych cyklicznie przez FCC.
Więcej informacji o Forum Call Center na http://forumcallcenter.pl/.
Nadesłał:
K-myk
|
Montaż okien z podwaliną – fundament trwałości i szczelności
Chrupiąco, słodko i z przymrużeniem oka. Grześki wystartowały z zimową kampanią!
Czarna komedia „(This is not) a Christmas movie” pojawi się w piątek na Viaplay
Blask przytulnych świąt: jak dobrać oświetlenie, by wprowadzić magię do wnętrza
Pierogi z makiem
Komentarze (0)