Motoryzacja » Samochody
Tegoroczny Motul Rallyland Cup 2012 dobiegł końca
Organizatorzy  dołożyli wszelkich starań, aby jeszcze bardziej uatrakcyjnić rywalizację  i walkę o czołowe tytuły. Swoje trzy grosze dołożyła także aura robiąc z  trasy istny poligon doświadczalny.   
Z uwagi na zbliżającą się Barbórkę organizatorzy zaplanowali na  trasie tzw. Super Stage w stylu Karowej. Wszystkie te elementy złożyły  się na świetny klimat w stylu Rajdu Wielkiej Brytanii – błoto, deszcz,  mgła i ciemności… Na starcie rajdu stawiło się ponad 70 załóg, tak więc  lista startowa przedstawiała się naprawdę „groźnie”. Trudne warunki w  jakich przebiegała rywalizacja przyczyniły się do sporej ilości  interwencji ratownika, który wyciągał z opresji, czyli pobliskich  krzaków i rowów, tych których poniosła fantazja. Trasy zostały jednak  przygotowane ze szczególnym naciskiem na bezpieczeństwo i już  standardowo nikomu nic się nie stało. Liczba zgubionych zderzaków i  innych elementów karoserii była jednak bardzo duża. Na wysokości zadania  stanęli również sponsorzy. Firma Motul ufundowała oleje dla pierwszych  trzech miejsc w każdej klasie, Media Expert nowoczesny tablet, a biuro  nieruchomości Carisma tygodniowe wczasy w Hiszpanii dla zwycięzców  wszystkich klas w klasyfikacji rocznej. Ekipa Rallyland już pracuje nad  sezonem 2013 chcąc jeszcze bardziej podnieść atrakcyjność tras i  poinformuje o kalendarzu niezwłocznie po ustaleniu wszystkich  szczegółów. 
Media Expert był jednym ze sponsorów podczas całorocznych rozgrywek . 





Zdjęcia Michał Szalski
Na podstawie informacji otrzymanych od organizatorów
TERG / Media Expert
www.mediaexpert.pl 
więcej informacji z Media Expert    
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)