Firma » Biznes
TCL i Międzynarodowy Komitet Olimpijski ogłaszają wieloletnie Partnerstwo Olimpijskie
TCL będzie oficjalnym Partnerem Olimpijskim i Paraolimpijskim w kategorii sprzętu audiowizualnego do użytku domowego oraz urządzeń gospodarstwa domowego.
Produkty TCL będą dostarczać nowych doświadczeń zarówno fanom, jak i sportowcom – od cyfrowych wyświetlaczy na Igrzyskach Olimpijskich i Paraolimpijskich po urządzenia gospodarstwa domowego w Wiosce Olimpijskiej.
Dzięki tej współpracy organizacje będą wspólnie przybliżać magię Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich miliardom fanów na całym świecie poprzez innowacyjne kampanie marketingowe. TCL odegra również istotną rolę w realizacji Olimpijskiej Strategii AI, wspierając doświadczenia kibiców i sportowców zarówno na miejscu, jak i w domach. Ponadto TCL wesprze inicjatywę „Athlete Moments” podczas Igrzysk Olimpijskich, umożliwiając sportowcom natychmiastowe połączenie z bliskimi tuż po zawodach.
W ramach umowy IOC przeznaczy otrzymane środki na wsparcie organizacji sportowych na całym świecie, w tym każdego Narodowego Komitetu Olimpijskiego i ich sportowców oraz Komitetów Organizacyjnych Igrzysk Olimpijskich
 i Młodzieżowych Igrzysk Olimpijskich do 2032 roku.  
Podczas ceremonii ogłoszenia partnerstwa, która odbyła się w Pekinie (w legendarnym obiekcie „Water Cube” znanym z Igrzysk Olimpijskich w 2008 roku i „Ice Cube” znanym z Igrzysk Olimpijskich w 2022 roku), prezydent IOC Thomas Bach powiedział:
 
 „IOC z radością ogłasza nowe partnerstwo z TCL, światowym liderem w branży telewizorów i sprzętu gospodarstwa domowego. TCL od lat wspiera sport na całym świecie, a teraz przenosi swoje ambicje inspirowania do wielkości na nowy poziom, jako że Igrzyska Olimpijskie są największą i najbardziej inspirującą globalną sceną sportową.”  
Założyciel i przewodniczący TCL, Li Dongsheng, dodał:
 
 „Jesteśmy zaszczyceni możliwością zostania Globalnym Partnerem Olimpijskim 
 i Paraolimpijskim. Jako wiodąca, globalna marka technologiczna, TCL zawsze dążyło do ‘Inspirowania Wielkości’, co doskonale wpisuje się w Olimpijskiego ducha. Igrzyska Olimpijskie inspirują miliardy ludzi na całym świecie, a dzięki tej współpracy innowacyjne technologie TCL wzbogacą ich doświadczenia. Będziemy także realizować naszą społeczną odpowiedzialność biznesu, wspierać cele zrównoważonego rozwoju IOC i budować lepszą przyszłość.”  
TCL od dekad wspiera sport na całym świecie poprzez liczne partnerstwa. Podczas Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich firma dostarczy nowe rozwiązania wizualne 
 i lifestyle’owe, oferując inteligentne innowacje, w tym wyświetlacze, klimatyzatory, lodówki, pralki, zamki do drzwi, systemy audio, projektory oraz inteligentne okulary TCL RayNeo.  
Założona w 1981 roku firma TCL kieruje się misją „Budowania zrównoważonej 
 i połączonej przyszłości dzięki zaawansowanej technologii”, koncentrując się na wspieraniu inteligentnego i zdrowego stylu życia. Posiada 46 centrów badawczo-rozwojowych oraz 38 zakładów produkcyjnych na całym świecie i działa w ponad 160 krajach i regionach, umacniając swoją pozycję globalnej marki technologicznej.  
Jiří Kejval, przewodniczący Komisji ds. Przychodów i Partnerstw Komercyjnych IOC, podsumował:
„TCL to globalny lider w swojej branży i jedna z najszybciej rozwijających się marek na świecie. Program TOP wciąż oferuje wiodącym markom i specjalistom ds. marketingu wyjątkową platformę opartą na globalnym zasięgu i wartościach Igrzysk Olimpijskich. Dzisiejsze ogłoszenie jest tego najlepszym dowodem – z radością witamy TCL w rodzinie partnerów TOP.”
###
IOC Newsroom: https://newsroom.olympics.com/
 Wideo: YouTube: www.youtube.com/iocmedia
 Zdjęcia: znajdziesz nas na Flickr: https://www.flickr.com/photos/iocmedia/
 Media społecznościowe: znajdziesz nas na X: https://x.com/iocmedia  
O Międzynarodowym Komitecie Olimpijskim (IOC)
 IOC to organizacja międzynarodowa non-profit, o charakterze obywatelskim i pozarządowym, składająca się z wolontariuszy, którzy angażują się w budowanie lepszego świata poprzez sport. Ponad 90% swoich przychodów IOC przeznacza na rozwój ruchu sportowego, co oznacza, że każdego dnia równowartość 4,2 miliona dolarów amerykańskich trafia do sportowców i organizacji sportowych na całym świecie.  
O TCL
 Po ponad 40 latach transformacji, innowacji i postępu, TCL Industries i TCL Technology koncentrują się obecnie na trzech kluczowych sektorach: elektronice użytkowej, technologii wyświetlania i czystej energii. TCL jest jedną z czołowych marek telewizyjnych na świecie i nieustannie odnotowuje wzrost sprzedaży. W 2024 roku dostawy telewizorów TCL osiągnęły rekordowy poziom 29 milionów sztuk na globalnym rynku, co stanowi wzrost o 14,8% w porównaniu z 2023 rokiem. Ponadto globalna sprzedaż telewizorów Mini LED wzrosła o 194,5% rok do roku.
 W Ameryce Północnej, Europie i na rynkach wschodzących TCL zdobywa coraz większy udział dzięki rosnącej sprzedaży dużych i wysokiej klasy telewizorów. Inne produkty elektroniki użytkowej TCL, takie jak klimatyzatory czy inteligentne okulary RayNeo, również zdobywają czołowe pozycje na globalnym rynku dzięki innowacyjnym funkcjom.
W 2024 roku dział technologii wyświetlania TCL – TCL CSOT – zajął drugie miejsce na świecie pod względem udziału w rynku paneli telewizyjnych. Jego technologie Polymer Stabilised Vertical Alignment oraz Fringe Field Switch odegrały kluczową rolę w poprawie jakości obrazu dla użytkowników na całym świecie.
| Nadesłał:
            PanKowalskiStrategicznie | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)