Firma » Reklama
TBWA \ TEQUILA wzmacnia dział Digital
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Zwiększenie zatrudnienia związane  jest z dynamicznym procesem digitalizacji i zwiększaniem kompetencji  agencji z zakresu nowych technologii.
Do zadań Moniki Trawińskiej należy przede wszystkim projektowanie stron internetowych, wizualnej strony aplikacji dla mediów społecznościowych oraz urządzeń mobilnych, a także  kampanii wsparcia komunikacji w internecie. Nowy webdesigner będzie również wspierać zespół agencji w tworzeniu koncepcji  kreatywnych z zakresu digital. Monika wcześniej zdobywała doświadczenie, pracując m.in. dla Ecreation, GoldenLine czy Webtel. Odpowiadała tam za tworzenie witryn, aplikacji 
oraz niestandardowe formy reklamy. 
Maciej Musiał w zespole Digital będzie się zajmował szeroko rozumianą komunikacją w social media. W polu jego działań będzie tworzenie scenariuszy komunikacji i ich egzekucja oraz kompleksowy nadzór nad prowadzonymi kampaniami. Dodatkowo Maciej wspólnie z działami Strategii i Kreacji będzie tworzył strategie obecności marek w social media. Przed rozpoczęciem współpracy z TBWA \ TEQUILA pracował dla m.in. Ringier Axel Springer oraz TVN24, gdzie odpowiadał za prowadzenie serwisów online.
Informacje o TBWA \ TEQUILA 
TBWA \ TEQUILA – na rynku od 1997 roku; zatrudnia 90 pracowników. Kreatywna agencja sieciowa działająca w oparciu o metodologię Disruption & Media Arts. Jedna z najczęściej nagradzanych agencji w Polsce. Na swoim koncie posiada liczne nagrody w takich konkursach jak: Effie, KTR, Boomerang, Golden Arrow, Złote Orły, Kreatura. Kluczowi klienci TBWA \ TEQUILA to m.in. Henkel, Kompania Piwowarska SA, Kraft Foods, Manufaktura, Michelin, Nissan, Unilever Polska.    
    	
| Nadesłał:
            joannat | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)