Kultura » Kultura
TBWA PR dla projektu Europeana 1989
Europeana 1989 to międzynarodowa inicjatywa, której celem jest stworzenie społecznego archiwum cyfrowych pamiątek związanych z przemianami z roku 1989 zachodzącymi w Polsce oraz krajach byłego bloku wschodniego. W ramach akcji w Warszawie, Poznaniu i Gdańsku zostaną zorganizowane społeczne zbiórki, podczas których możliwa będzie cyfryzacja pamiątkowych przedmiotów z okresu transformacji. Za organizację projektu w Polsce odpowiada Narodowy Instytut Audiowizualny (NInA).
TBWA PR odpowiada m.in. za kompleksową komunikację projektu w mediach ogólnopolskich i regionalnych, organizację konferencji prasowej rozpoczynającej akcję, działania w social media oraz za obsługę medialną poszczególnych zbiórek społecznych.
Agencja TBWA PR została wybrana w trybie zapytania ofertowego.
Nadesłał:
joannat
|
Branża budowlana nie boi się wakacji. 35 proc. firm prognozuje większe przychody
Nowoczesne wnętrze z nutą natury – dlaczego warto postawić na tynki ozdobne?
Jesteśmy od usług - Komfort rozwija kompleksową ofertę projektowania i montażu
Satysfakcja nie ma końca - nowa odsłona kampanii AI od marki Komfort
Komentarze (0)