Firma » Reklama
TBWA i Michelin Polska w wiosennej kampanii
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Kampania reklamowa zaprezentuje nowy produkt Michelin – oponę MICHELIN Primacy 3. Zapewnia ona  doskonałe osiągi w hamowaniu na suchej i mokrej nawierzchni*  i w przyczepności na zakrętach na mokrej nawierzchni*. Zapewnia także wysoką trwałość, minimalizując jednocześnie zużycie paliwa. Doskonałe wyniki, jakie osiąga nowy produkt, są efektem wieloletniego doświadczenia marki 
i doskonałej znajomości swojej branży. 
W ramach działań promujących opony MICHELIN Primacy 3, oprócz 30-sekundowej adaptacji spotu (TVN, TVP, Polsat, AtMedia, Discovery), zostały przygotowane również ogłoszenia prasowe, które pojawią się w magazynach motoryzacyjnych i lifestyle. Za planowanie i zakup mediów  odpowiadał dom mediowy MEC Poland. Kampania potrwa do 29 kwietnia.
 
Agencja kreatywna TBWA współpracuje z Michelin  Polska od 1999 roku.
* Testy wykonane przez TÜV SÜD i IDIADA w 2011 roku, na oponach w rozmiarach 205/55 R16 V oraz 225/45 R17 W
Informacje o TBWA \ TEQUILA 
TBWA \ TEQUILA – na rynku od 1997 roku; zatrudnia 90 pracowników. Kreatywna agencja sieciowa działająca 
w oparciu o metodologię Disruption & Media Arts. Jedna z najczęściej nagradzanych agencji w Polsce. Na swoim koncie posiada liczne nagrody w takich konkursach jak: Effie, KTR, Boomerang, Golden Arrow, Złote Orły, Kreatura. Kluczowi klienci TBWA \ TEQUILA to m.in. Henkel, Kompania Piwowarska SA, Kraft Foods, Manufaktura, Michelin, Nissan, Unilever Polska.
    
    	
| Nadesłał:
            joannat | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)