Dom » Budownictwo
Targi Perimeter Protection z produktami marki WIŚNIOWSKI

Są one istotnym  punktem na mapie targowej producentów systemów ogrodzeniowych. Podczas  targów nie mogło zabraknąć rozwiązań marki WIŚNIOWSKI.  
W dniach 16-18 stycznia odbyły się targi Perimeter Protection.  W tym roku swoje produkty i usługi prezentowało 135 firm, a wśród nich  firma WIŚNIOWSKI. Podczas 3 dni, zwiedzający mogli zapoznać się z  wysokiej jakości produktami służącymi ochronie mienia klientów  indywidualnych, jak i budynków przemysłowych czy budynków użyteczności  publicznej. Była to także okazja do zapoznania się z nowinkami  technologicznymi i najnowszymi osiągnięciami producentów w zakresie  rozwiązań do zabezpieczania obiektów i mienia.
Obecność na  targach Perimeter Protection to idealna sposobność, aby pokazać szerokie  możliwości w ramach rozwiązań ogrodzeniowych. Firma WIŚNIOWSKI,  wychodząc naprzeciw wymaganiom płynącym z rynku, zaprezentowała na swoim  prawie stumetrowym stoisku m.in.: ogrodzenia MODERN, nowoczesne systemy  ogrodzeń Gardia, Garden, Bastion i Modest, jak również ultraszybką,  niezawodną i wytrzymałą bramę składaną V-KING. Dużym zainteresowaniem  cieszyły się także bramy przemysłowe, a także oświetlenie led  wprowadzone w słupie MultiBox. 
„Nasze produkty jak zwykle  cieszyły się olbrzymim powodzeniem. Rynek niemiecki ceni sobie wysoką  jakość wykonania oraz nowoczesne i kompleksowe rozwiązania – stąd też  takie zainteresowanie właśnie rozwiązaniami naszej marki. Dodatkowo  możliwość zastosowania różnych wypełnień pozwala na dopasowanie  produktów do charakteru obiektu, zachowując przy tym wysokie standardy  bezpieczeństwa. Podczas targów zwiedzający najczęściej pytali o  szybkobieżną bramę V-KING i bramę przemysłową PI200. Poza tym zwracali  uwagę na nowość w naszym MultiBoxie - podświetlenie ledowe.” – podkreśla  Michał Drąg - dyrektor sprzedaży Niemcy, Austria firmy WIŚNIOWSKI.

 
 
WIŚNIOWSKI
press box    
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)