Dom » Budownictwo
Targi Perimeter Protection z produktami marki WIŚNIOWSKI
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Są one istotnym punktem na mapie targowej producentów systemów ogrodzeniowych. Podczas targów nie mogło zabraknąć rozwiązań marki WIŚNIOWSKI.
W dniach 16-18 stycznia odbyły się targi Perimeter Protection. W tym roku swoje produkty i usługi prezentowało 135 firm, a wśród nich firma WIŚNIOWSKI. Podczas 3 dni, zwiedzający mogli zapoznać się z wysokiej jakości produktami służącymi ochronie mienia klientów indywidualnych, jak i budynków przemysłowych czy budynków użyteczności publicznej. Była to także okazja do zapoznania się z nowinkami technologicznymi i najnowszymi osiągnięciami producentów w zakresie rozwiązań do zabezpieczania obiektów i mienia.
Obecność na targach Perimeter Protection to idealna sposobność, aby pokazać szerokie możliwości w ramach rozwiązań ogrodzeniowych. Firma WIŚNIOWSKI, wychodząc naprzeciw wymaganiom płynącym z rynku, zaprezentowała na swoim prawie stumetrowym stoisku m.in.: ogrodzenia MODERN, nowoczesne systemy ogrodzeń Gardia, Garden, Bastion i Modest, jak również ultraszybką, niezawodną i wytrzymałą bramę składaną V-KING. Dużym zainteresowaniem cieszyły się także bramy przemysłowe, a także oświetlenie led wprowadzone w słupie MultiBox.
„Nasze produkty jak zwykle cieszyły się olbrzymim powodzeniem. Rynek niemiecki ceni sobie wysoką jakość wykonania oraz nowoczesne i kompleksowe rozwiązania – stąd też takie zainteresowanie właśnie rozwiązaniami naszej marki. Dodatkowo możliwość zastosowania różnych wypełnień pozwala na dopasowanie produktów do charakteru obiektu, zachowując przy tym wysokie standardy bezpieczeństwa. Podczas targów zwiedzający najczęściej pytali o szybkobieżną bramę V-KING i bramę przemysłową PI200. Poza tym zwracali uwagę na nowość w naszym MultiBoxie - podświetlenie ledowe.” – podkreśla Michał Drąg - dyrektor sprzedaży Niemcy, Austria firmy WIŚNIOWSKI.
Nadesłał:
Arni
|

Banki centralne rynków wschodzących stoją na rozdrożu
Grudniowa Magia bonusów w Grupie Murapol z pulą lokali z rabatami o wartości nawet 139 tys. zł
Sukces polskiej technologii. BikeID z cyfrowym znakowaniem rowerów wygrywa konkurs w Berlinie
Komentarze (0)