Technologie » Komputery
Szybsza transformacja działu kadr dzięki nowemu rozwiązniu Oracle HCM Cloud
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
W rozszerzonej ofercie znalazły się kompleksowe rozwiązanie  samoobsługowe, które pozwalają działom kadr i personelowi sprawniej  rozwiązywać problemy, nowa aplikacja „work-life”, która ułatwia  pracownikom wyszukiwanie interesujących programów wolontariatu, oraz  odświeżone narzędzia szkoleniowe, które lepiej spełnią wymagania  pracowników w epoce cyfrowej.
Chcąc sprostać potrzebom swojego personelu, przedsiębiorstwa migrują do  chmury - muszą przy tym jednak zadbać o wysokiej jakości usługi dla  swoich pracowników przy jednoczesnym obniżeniu kosztów operacyjnych. W  związku z tym na działy kadr wywierana jest presja — oczekuje się od  nich nie tylko wdrażania inteligentnych, atrakcyjnych technologii, lecz  także zwiększania efektywności tradycyjnych i nowoczesnych procesów  kadrowych. Aby jeszcze lepiej pomóc działom kadr w zaspokajaniu potrzeb w  tym zakresie i mocniej wesprzeć je w transformacji, firma Oracle  wprowadziła rozwiązanie Oracle HR Help Desk (HRHD) Cloud, aplikację My  Volunteering (nowość w gamie jej aplikacji „work-life”) oraz szereg  udoskonaleń na platformie Oracle Learning Cloud.
 Rozwiązanie  Oracle HRHD Cloud stworzono na platformie Oracle HCM Cloud, wykorzystuje  więc te same przepływy pracy, analizy, funkcje społecznościowe i  intuicyjny interfejs użytkownika w celu ułatwienia pracownikom szybkiego  zdobywania potrzebnych im informacji za pośrednictwem narzędzi  samoobsługowych. Aby wesprzeć specjalistów ds. kadr w personalizacji  doświadczeń pracowników, rozwiązanie Oracle HRHD Cloud udostępnia pełen  przegląd informacji o personelu i zaawansowane funkcje wyszukiwania. 
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/rozwiazania_hr/szybsza_transformacja_dzialu_kadr_dzieki_nowemu_rozwiazniu_oracle_hcm_cloud.html    
    	
| Nadesłał:
            openmediagroup | 
 Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?
						Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?			 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			
Komentarze (0)