Zdrowie » Medycyna
Szybkie działanie na uporczywe szczypanie – Start wysoko skoncentrowanej kampanii Urinal® Intensiv
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Najnowsza kampania telewizyjna trwa od 24 września 2012.
Spot przygotowany w ramach kampanii od początku jasno przedstawia adresata komunikacji – są nim kobiety. Według badań to właśnie płeć piękna jest szczególnie narażona na epizody zapalenia dróg moczowych.
Bohaterkami spotu producenta linii preparatów Urinal® – firmy Walmark – są dwie kobiety. Jedna z nich, widząc iż siedząca obok koleżanka zmaga się ze „szczypiącym” problemem, dyskretnie podaje jej opakowanie preparatu Urinal® Intensiv. Z filmu dowiadujemy się, iż po suplement diety powinny sięgnąć te kobiety, które „chcą czuć się bezpieczne i uniknąć zażywania środków syntetycznych”.
Choć w skład linii Urinal® wchodzi kilka preparatów kojarzonych z dbaniem o drogi moczowe, najnowsza kampania po raz pierwszy skupia się wyłącznie na najmocniejszym z nich – preparacie Urinal® Intensiv. Zastosowana w reklamie wizualizacja działania tego suplementu diety podkreśla jego skuteczność – proantocyjanidyny zawarte w standaryzowanym wyciągu z żurawiny pomagają wypłukiwać bakterie odpowiedzialne za przykre dolegliwości już po pierwszym dniu stosowania. Dzięki temu, aby pozbyć się kłopotu wystarczy jedna tabletka dziennie reklamowanego preparatu, stosowana zaledwie przez 5 dni.
Kampania będzie obejmować „kobiece” i tematyczne bloki programowe w głównych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak m.in. TVP, TVN, Polsat oraz At Media i Discovery. Adaptację spotu na rynek polski przygotowała agencja reklamowa Hypermedia, natomiast za działania PR odpowiada agencja Open Media.
• Tomas L. Griebling, MD; Associate Proffesor & Vice Chair of Urology University of Kansas, Kansas City.    
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)