Gospodarka » Żywność
Szlachetne karty podarunkowe, które dają więcej!
Dzięki limitowanej edycji Szlachetnych Kart podarunkowych, wydanych przez Edenred – lidera na rynku świadczeń pozapłacowych i motywacji pracowników – każda firma może przyłączyć się do ogólnopolskiego projektu pomocy potrzebującym rodzinom. Jedna karta sprawi, że zmotywujesz pracowników, realnie pomożesz, a także wzmocnisz wizerunek firmy jako odpowiedzialnego społecznie pracodawcy.
Przez wszystkie lata projekt Szlachetna Paczka wsparł już 151 tys. rodzin. W tym roku wspólnie możemy zwiększyć tę liczbę! Jak? Oczywiście przekazując pracownikom, w świątecznym prezencie, Szlachetne Karty podarunkowe Edenred.
Zarówno z perspektywy pracodawcy, jak i pracownika to idealne rozwiązanie. Z badań Edenred wynika, że aż 93% posiadaczy kart jest zadowolonych z ich użytkowania, ze względu na łatwość i wygodę korzystania z nich.
Dzięki kartom podarujesz pracownikom to o czym marzą – ponieważ środki na karcie będą mogli przeznaczyć na wybrany przez siebie cel. Szlachetne Karty podarunkowe są akceptowane we wszystkich terminalach płatniczych w Polsce i zagranicą, w internecie oraz w aplikacji Google Pay.
Dodatkowo zapewnisz pracownikom poczucie dumy, z udziału w ogólnopolskiej akcji i przynależności do odpowiedzialnej społecznie firmy. Korzyści dla pracowników mają wymiar nie tylko emocjonalny, ale również finansowy. Wraz z kartą każdy pracownik otrzymuje dostęp do platformy oszczędnościowej, na której znaleźć może pakiet świątecznych kuponów rabatowych.
To Ty decydujesz jaką kwotę przekażesz w ramach akcji. Oszczędzasz czas, jaki trzeba by poświęcić na dystrybucję bonów czy paczek, ponieważ obsługa pracowników jest po stronie Edenred. A ponadto zyskujesz spore oszczędności, dzięki zwolnieniu z PIT – na jednego pracownika zwolnienie wynosi 1000 zł w roku podatkowym. Każda firma, która dołączy do drużyny, otrzyma certyfikat „Szlachetnej Firmy”.
Lubisz Ludzi? Dołącz do nas!
Dowiedz się więcej o akcji Szlachetna Paczka z Edenred na: https://kartypodarunkowe.edenred.pl/
| Nadesłał:
            edenred polska | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)